پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

ورود دومین محموله از کمک های ایران به لبنان

پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 736167
دومین فروند از هواپیمای حامل کمک های جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین المللی بیروت شد.
ورود دومین محموله از کمک های ایران به لبنان
به گزارش جهان نيوز به نقل از صداوسیما، دومین فروند از هواپیمای حامل کمک‌های جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین المللی بیروت شد.

سه شنبه شب و چند ساعت پس از حادثه بندر بیروت، که در آن دو هزار و ۷۵۰ تن نیترات آمونیوم منفجر شد، حسن دیاب، نخست وزیر لبنان از تمام کشورهای دوست و برادر درخواست کمک فوری کرد.

کشورهای مختلف جهان هم با ارسال پیام‌هایی، ضمن ابراز همدردی با مردم و دولت لبنان، بر آمادگی خود برای کمک به این کشور تاکید کردند.

اولین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران نیز به منظور کمک به آسیب دیدگان انفجار بزرگ بندر بیروت، دقایق اولیه بامداد روز پنجشنبه به وقت تهران، وارد فرودگاه بیروت شده بود.

ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت +عکس
دقایق اولیه بامداد روز پنجشنبه به وقت تهران، نخستین محموله کمک‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای خدمات‌رسانی به مجروحان انفجار بندر بیروت، وارد پایتخت لبنان شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین ارسال این محموله امدادی به لبنان گفته بود که در مرحله نخست ارسال این محموله کمک های بشردوستانه، بیشترین داروهایی که ارسال می‌شود شامل داروهای سوختگی و شکستگی و مانند آن است. در ادامه تصاویر ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت را مشاهده می‌کنید.





نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
......