پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۵

حکم قصاص قاتل «شهید شاه سنایی» اجرا شد

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 736109
بامداد امروز حکم قصاص مصطفی صالحی که در جریان اغتشاشات دی ماه ۹۶ پاسدار شهید شاه سنایی را به ضرب گلوله به شهادت رساند، به تقاضای اولیای دم به اجرا درآمد.
حکم قصاص قاتل «شهید شاه سنایی» اجرا شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، بامداد امروز حکم قصاص مصطفی صالحی که در جریان اغتشاشات دی ماه سال ۱۳۹۶ پاسدار شهید شاه سنایی را به ضرب گلوله به شهادت رساند، به تقاضای اولیای دم به اجرا درآمد.

این حکم پس از رسیدگی در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان و تأیید دیوانعالی کشور و طی سایر تشریفات قانونی صبح امروز اجرا شد.

این فرد طی دو مرحله در اغتشاشات سال ۹۶ به عنوان یکی از کارگردانان حضور داشته و با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سوی مأموران کرده که در نتیجه آن، شهید سجاد شاه سنایی که به منظور برقراری نظم و امنیت در محل حضور داشته به شهادت رسیده و ۶ نفر دیگر نیز مصدوم و مجروح شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتون کنه که جوان به این رشیدی و مدافع امنیت رو بشهادت رسوندند
سعید
Iran, Islamic Republic of
؛پرونده ای که باید بصورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می شد ۳سه سال طول کشیده؟تا برسه اجرای حکم؟
معصومه سادات
ان شاءالله این شهید عزیز با حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها محشور شن
Iran, Islamic Republic of
البته از نظر بی بی سی و امثال آن قاتل فقط معترض بوده است ! خدا لعنت کند این بی شرف های وطن فروش را که سعی در تطهیر چهره قاتل دارند.
Iran, Islamic Republic of
........