پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

قصه سریال جدید ده‌نمکی چیست؟

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 735997
خزاعی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «دادِستان»، از تخیلی بودن قصه این اثر خبر داد.
قصه سریال جدید ده‌نمکی چیست؟
به گزارش جهان نيوز، پس از انتشار خبر ساخت سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، برخی رسانه‌ها درخصوص موضوع سریال گمانه‌زنی‌ کردند و شخصیت‌های آن را به برخی شخصیت‌های مطرح کشور و دولت نسبت دادند.

محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال « دادستان » در واکنش به این اخبار و گمانه‌زنی‌ها گفت: داستان «دادستان» تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود؛ اما همه مسئولان و مدیران باید آن را ببینند.

وی افزود: این سریال با همه کار‌های مسعود ده‌نمکی، فرق و فضایی پلیسی معمایی و اکشن دارد.
 
او با اشاره به آغاز تصویربرداری سریال از اول مردادماه، گفت: «دادستان» در ۱۵ قسمت ساخته می‌شود و تاکنون ۲۰ درصد از کار تصویربرداری شده است. این سریال بیش از ۱۰۰ لوکیشن دارد و گروه با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار را جلو می‌برد.

خزاعی با اشاره به حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون در این مجموعه تلویزیونی، افزود: حدود ۱۲۰ بازیگر در این سریال جلوی دوربین می‌روند که از این تعداد ۲۰ نفر بازیگر حرفه‌ای و مابقی بازیگران تئاتر و چهره‌های هنری جوان هستند.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در ادامه گفت: در این سریال صحنه‌های اکشن و جذاب زیادی داریم که امیدوارم مخاطبان در زمان پخش از آن لذت ببرند.

خزاعی در پایان گفت: حدود ۹۰ درصد سریال در تهران تصویربرداری می‌شود و مابقی آن در یکی از کشور‌های منطقه تصویربرداری خواهد شد.

گفتنی است؛ تاکنون بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری ، علی سلیمانی، سحر قریشی ، علیرضا استادی، اصغر نقی‌زاده و هلیا امامی جلوی دوربین مسعود ده‌نمکی رفته اند.
 
فیلمنامه سریال «دادستان» که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *