کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده کل سپاه:

انتقام خون حاج قاسم را خواهیم گرفت/ مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی است/ راه مقدس او را تا آزادی قدس شریف و محو دشمنان اسلام ادامه می‌دهیم

14 مرداد 1399 ساعت 13:43

سرلشکر سلامی گفت: ما نه تنها انتقام خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت، بلکه این راه مقدسی را که او پیموده، تا آزادسازی قدس شریف ادامه خواهیم داد.


به گزارش جهان نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه ۱۴ مردادماه در مراسم افتتاح سراسر نمای سردار سلیمانی و دستاورد‌های محور مقاومت و در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان در محاسبات، راهبرد‌ها و برآوردهایشان نسبت به ملت بزرگ ایران تصور اشتباه دارند و آن هم این است که با شهادت مردان بزرگ، جریان انقلاب از حرکت می‌ایستد؛ اما همواره واقعیات تاریخی در ۴۰ سال قبل نشان داده است که شهادت موتور محرک قدرت، مقاومت و دفاع ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های مسلمان است.

او افزود: این قاعده درباره شهادت سردار بزرگ، فرمانده فراموش نشدنی و همیشه جاویدان ملت ایران و جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برقرار است و هرچه که عظمت شهادت بزرگ‌تر باشد، رویش‌ها، خیزش‌ها و جاری شدن روح جهاد و شهادت در جامعه قوی‌تر می‌شود.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: امروز مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی است و مقاومتی که او فتح کرده، در مسیر نورانی با شتاب بیشتری در جریان است و حتی انتقام خون این سردار عزیز به یک آرمان تبدیل شده است.

او با بیان اینکه ما با آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنیم، افزود: ما نه تنها انتقام خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت، بلکه این راه مقدسی را که او پیموده، تا انتهای کار یعنی آزادسازی قدس شریف، محو دشمنان اسلام و بیرون کردن آنان از بلاد مسلمانان ادامه خواهیم داد.

سرلشکر سلامی در پایان گفت: هیچ توقفی وجود نخواهد داشت و ما هیچ وقت به دنبال ایستادن و سکون نیستیم و در این راه شهادت افتخار و آرزوی ماست.


کد مطلب: 735993

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/735993/انتقام-خون-حاج-قاسم-خواهیم-گرفت-مشعل-مقاومت-همچنان-دست-سردار-سلیمانی-راه-مقدس-او-آزادی-قدس-شریف-محو-دشمنان-اسلام-ادامه-می-دهیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com