پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۷

وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب: 735920
وزیر بهداشت با بیان این‌‌که بزرگترین دغدغه همه ما، حفظ سلامت عزیزان است، از برگزاری کنکور در موعد مقرر خبر داد و گفت: نظارت‌های قوی بر اجرای پروتکل‌ها خواهیم داشت تا حتی یک نفر هم به کرونا مبتلا نشود.
نمکی: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود
به گزارش جهان نيوز، جلسه بررسی نحوه برگزاری کنکور سراسری با حضور وزرای بهداشت و علوم، روسای کمیسیون‌‌های بهداشت و آموزش مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس ساعتی پیش در وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر سعید نمکی در حاشیه این جلسه گفت: بزرگترین دغدغه همه ما، حفظ سلامت عزیزان است و هر فرزند این سرزمین را فرزند خود می‌‌دانیم. در این جلسه به جنبه‌‌های مختلف پرداختیم و موارد مختلف، مورد جمع بندی قرار گرفت.

وی افزود: حاصل این گفت‌وگو و بحث چند ساعته این شد که کمیته‌ای با حضور رؤسای کمیسیون‌ها به انضمام کمیسیون اجتماعی و فرهنگی تشکیل شود و در کنار همکاران من در وزارت بهداشت و وزارت علوم و تحقیقات و سازمان سنجش، پروتکل‌ها مرور شوند و پروتکل‌ها با سختگیری بیشتری نسبت به آزمون دکتری تدوین شوند تا بتوانیم سه مرحله نقل و انتقال داوطلبین به داخل حوزه امتحانی و ورود و خروج را با پروتکل‌‌های سختگیرانه دنبال کنیم.

وزیر بهداشت بیان کرد: نهایتاً تصمیم به برگزاری کنکور در تاریخ مقرر 31 مرداد گرفته شد تا هم داوطلبان از اضطراب خارج شوند و هم این‌‌که تکلیف برگزارکنندگان کنکور مشخص شود اما این تضمین را هم خواهیم داد که نظارت‌های ما بر رعایت پروتکل‌‌ها به گونه‌‌ای قوی باشد که حتی یک نفر هم به کرونا مبتلا نشود.

نمکی ادامه داد: قرار شد در مناطق مختلف پروتکل‌‌ها تغییر کند؛ قرار شد فاصله‌گذاری حداقل دو متری رعایت شود و ماسک و پک بهداشتی برای داوطلبان تهیه شود؛ تنها از 20 درصد فضای مکان‌های برگزاری آزمون استفاده شود. همچنین مقرر شد ناظرینی به صورت مشترک با سازمان بسیج و سازمان‌های مردم نهاد بر برگزاری کنکور نظارت داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اره برگزار شود و بعدش کلی ملت کرونا بگیرند ......
Iran, Islamic Republic of
تو برو برای پرچم کشورت فکری بکن . من بچه ام پشت کنکوری است و در این مدت با روانش بسیار بازی شد . .ض
ب2
Iran, Islamic Republic of
نظر درست چه ربطی به پرچم کشور دارد؟
الان وزارت بهداشت می خواهد در دو روز یک میلیون و صد هزار محصل را زورکی در سالنهای متراکم جمع کند.خدا به داد آنها و خانواده اشان دو هفته بعد از کنکور برسد.این در حالی است که اکثر شهرها و استانهای کشور خصوصا استانهای متراکم جمعیتی در وضع هشدار یا قرمز قرار دارند. فقط و مطمئنا در دو هفته آینده سیمای میلی به میل دولت هر روزه آمار مرگ و میرها و مبتلایان روزانه را پایین نشان خواهد آورد....
Iran, Islamic Republic of
مافياي كنكور زورش زياده گيريم .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا در بقيه جاهاي دنيا اين كلمه پروتكل اختراع نشده؟ همه كار ميكنيم بعد ميگيم پروتكل هاي سختگيرانه!! دكتر جان يه كلام بگو زورم نرسيد به مافياي قلمچي و چي و چي
Iran, Islamic Republic of
بحث حذف کنکور چیزه دیگه ای می باشد . با این وضعیت اگر کنکور عقب می افتاد که درآمد مافیای آموزش بیشتر می شد!!!