جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سالانه چند نفر به جمعیت تهران اضافه می‌شود؟

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 735909
جهش تولید در تمامی حوزه‌ها متکی به تامین زیرساخت‌های اساسی از جمله آب و برق است که این مهم در شرایط کنونی به خوبی محقق شده است.
سالانه چند نفر به جمعیت تهران اضافه می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، در مراسم افتتاح ۱۵ پروژه صنعت آب و برق در قالب چهاردهمین هفته از پویش هر هفته الف-ب-ایران، ضمن اشاره به زحمات مدیر سابق شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران، گفت: صنعت آب و برق جزء زیرساخت‌های حیاتی و بسیار مهم توسعه صنعت و سطح زندگی شهروندان، در همه دنیا به حساب می‌آید و توسعه آن به منزله مقدمه توسعه منطقه است.

استاندار تهران، در ارتباط با افتتاح ۱۵ پروژه صنعت آب وبرق در شهر تهران، گفت:

متاسفانه در کشور ما پدیدۀ مصرف بی‌رویه انرژی، به یک رویه تبدیل شده و همین امر تامین برق را در شرایط پیک مصرف بسیار دشوار می‌سازد.

* سالانه ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت تهران اضافه می‌شود
این مقام مسئول، با اشاره به مشکلات استان تهران در ارتباط با مدیریت مصرف برق، عنوان کرد: استان تهران علاوه بر مصرف بی‌رویه انرژی با معضلات دیگری از جمله تعدد مزرعه‌های استخراج ارز دیجیتال، اضافه شدن جمعیت ۲۰۰ هزار نفری در هر سال و ایجاد شهرک‌های صنعتی خارج از برنامه روبروست که این موارد، تامین برق پایدار را دچار مشکل می‌سازد.

وی در بیان عملکرد مثبت شرکت برق منطقه‌ای تهران، افزود: به استناد آمار مطرح شده توسط متولیان حوزه نیرو، با توجه به تمامی مشکلات بیان شده، در سال جاری هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده در سطح استان نداشته‌ایم و تامین برق بدون مشکل استمرار داشته است.

محسنی بندپی، در ارتباط با نقش صنعت آب وبرق در تحقق شعار سال، گفت: جهش تولید در تمامی حوزه‌ها متکی به تامین زیرساخت‌های اساسی از جمله آب و برق است که این مهم در شرایط کنونی به خوبی محقق شده است.

* وزارت نیرو، مصداق بارز تکیه بر توان داخلی است
استاندار تهران، ضمن تشکر از تلاش‌های وزارت نیرو در حوزه صنعت آب و برق، تصریح کرد: پویش هر هفته الف-ب-ایران، کشور را به کارگاهی عظیم تبدیل کرده و هر هفته شاهد افتتاح پروژه‌ها در تمامی نقاط این مرز و بوم هستیم.

این مقام مسئول، با اشاره به شرایط دشوار تحریم و جنگ اقتصادی، گفت: تحول در صنعت آب و برق با تکیه بر منابع و متخصصان داخلی از دستاورد‌های بزرگ وزارت نیرو در سال‌های جاری است.

محسنی بندپی، در پایان، گفت: عزم کلیه مقام‌های مسئول در استان تهران، اعمم از فرماندار، بخشدار و ... به منظور یاری صنعت آب و برق جدی است و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اگر دولت برنامه ی بسط تهران را ندارد چرا مجوزهای ساخت و ساز در شهرکهای اقماری و همچنین اضافه تراکم صادر میکند و جلوی ساخت محله های خارج از محدوده ی غیر مجاز را نمیگیرد؟؟!!