کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری ۱۲ متهم فساد مالی در مهاباد

باشگاه خبرنگاران , 13 مرداد 1399 ساعت 13:16

۱۲ نفر از کارکنان شهرداری مهاباد به اتهام فساد مالی دستگیر شدند.


به گزارش جهان نیوز، اصلان حیدری دادستان عمومی و انقلاب مهاباد از دستگیری ۱۲ نفر از کارکنان شهرداری مهاباد به اتهام فساد مالی خبر داد و اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (ع) طی یک عملیات پلیسی منسجم شده متهمان را شناسایی و با هماهنگی از مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.      

حیدری با اعلام اینکه پیشتر نیز ۷ نفر از کارکنان شهرداری شورای اسلامی شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شده بودند، افزود: دستگیری ۵ نفر دیگر از اعضای شورای اسلامی در ادامه دستگیری شماری از کارکنان شهرداری مهاباد انجام گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد با اشاره به اینکه این افراد احضار نشده بلکه دستگیر شده‌اند، اذعان کرد: این افراد پس از محرز شدن تخلفات مختلف به اتهامات فساد مالی دستگیر شده‌اند.

حیدری با بیان اینکه تحقیقات اولیه در خصوص تخلفات این افراد قبل از دستگیری آنان انجام شده است، یادآور شد: تداوم این روند و پیگیری بیشتر نهاد‌های نظارتی بر سلامت اداری در شهرستان به خصوص شهرداری این شهر علاوه بر افزایش اعتماد عمومی منجر به اصلاح امور و سلامت بیشتر مدیریت شهری خواهد شد.

او گفت: تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد و در روز‌های آینده با تکمیل اطلاعات، گزارش و نتیجه نهایی به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.


کد مطلب: 735889

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/735889/دستگیری-۱۲-متهم-فساد-مالی-مهاباد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com