کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«زمین گرم» سریال جدید شبکه سه

تسنیم , 13 مرداد 1399 ساعت 8:41

این روزها جشنواره سینمایی در باکسِ سریال شبکه سه قرار گرفته و با شرایط کرونایی چند سریال تولیدی در تلاشند خودشان را به آنتن برسانند که بعد از نرسیدن "صفر بیست و یک" جواد رضویان و سیامک انصاری، تلاش‌ها برای رسیدن "زمین گرم" به اول شهریور ادامه دارد.


به گزارش جهان نیوز، قسمت آخر سریال "آخر خط" مصادف شد با دو شب فوتبال لیگ‌برتر و پس از آن سریال "دختر گمشده" بعد از یک بار پخش، دوباره به آنتن رسید. بعد از چند روز پخش این سریال قرار بود چند قسمتی از "صفر بیست و یک" به آنتن برسد که به دلیل شرایط سخت تولید در روزهای کرونایی، این سریال نتوانست خودش را به آنتن برساند در نتیجه باکسِ سریال شبکه سه به جشنواره سینمایی اختصاص پیدا کرد.

جشنواره تابستانه فیلم‌های سینمایی شبکه سه از چهارم مردادماه شروع و تا ابتدای محرم ادامه دارد. هر شب حوالی ساعت 20 فیلم‌های برتر و شاخص سینمایی جهان از جمله "مأموریت غیرممکن"، "سریع و خشن"، "سلام آقای میلیاردر"، "ردیاب" و ... روی آنتن رفته است و روزهای آینده هم فیلم‌های سینمایی دیگری به پخش خواهند رسید. 

نمایی از سریال "صفر بیست و یک"

پخش سریال "صفر بیست و یک" سیدجواد رضویان و سیامک انصاری به بعد از محرم و صفر موکول شد. در حالیکه سازندگان سریال تمام تلاش‌شان را کردند تا در ایام قربان تا غدیرخم به آنتن برسند و با طنازی‌شان حال این روزهای مردم را بهتر کنند. 

این مجموعه تلویزیونی در چهار فصل ساخته می‌شود؛ هر فصل از این سریال 25 قسمت خواهد بود. مجموعه‌ای که  سیامک انصاری، سیدجواد رضویان، امیرحسین رستمی، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی،  بازیگر نقش کودک: مهبد بیور در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. به تازگی سیاوش طهمورث بازیگر سریال "صفر بیست و یک" شده است.
 
نمایی از سریال "زمین گرم"

"زمین گرم" اول شهریورماه می‌رسد؟
پیگیری‌ها نشان می‌دهد که اولین سریال بعد از پایان جشنواره سینمایی، "زمین گرم" است. چرا که از پیش هم تعیین شده این مجموعه تلویزیونی در ایام محرم به آنتن می‌رسد. گروه سازنده در تلاش است تا اول شهریورماه به آنتن شبکه سه سیما برسد. البته با شرایط سخت کرونایی به طور قطع نمی‌توان کنداکتور سریال‌ها و برنامه‌های تولیدی را در موعد مقرر پیش‌بینی کرد اما سعید نعمت‌الله و همکارانش در تلاشند تا در موعد مقرر به آنتن شبکه سه برسند. 

"زمین گرم" سریال درامی گرم و خانوادگی با پس زمینه‌های مذهبی است که نعمت‌الله هم نویسنده و کارگردان این مجموعه 30 قسمتی است. بازیگران این سریال 30 قسمتی عبارتند از: مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغرهمت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی، وحید فعال و...

در خلاصه داستان «زمین گرم» که مضمونی اجتماعی- مذهبی دارد، آمده است: بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند...
 
نمایی از سریال "نجلا"

پخش "نجلا" در اربعین
سریال "نجلا"  با محوریت فرهنگ عاشورا و در قالب ملودرام اجتماعی دینی‌، ارزشی و عاشقانه‌ای در رثای امام حسین(ع) ساخته می‌شود. این مجموعه تلویزیونی در بوستان ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال تصویربرداری است.   این مجموعه در 15 قسمت برای پخش از شبکه سه سیما در ایام اربعین حسینی آماده و به آنتن خواهد رسید. 

سریال "نجلا" اثری سنگین و تاریخی است و برای ایام اربعین حسینی آماده می‌شود. خیرالله تقیانی پور کارگردان جوان آن است و به بحث پیاده‌روی اربعین و تاریخچه آن می‌پردازد. این سریال قصه‌ای ایرانی- عراقی دارد.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.


کد مطلب: 735840

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/735840/زمین-گرم-سریال-جدید-شبکه-سه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com