پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

عرضه اولیه چهارشنبه هم مشخص شد / بررسی جزئیات و نقدینگی مورد نیاز

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 735836
بر اساس اطلاعیه سازمان بورس، روز چهارشنبه شرکت تامین سرمایه امین، ۱۵ درصد از سهام خود را با نماد «امین» به روش عرضه اولیه وارد بورس می‌کند.
عرضه اولیه چهارشنبه هم مشخص شد
به گزارش جهان نيوز، سازمان بورس اطلاعیه عرضه اولیه شرکت تامین سرمایه امین را به شرح زیر اعلام کرد:

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ تعداد ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت “تامین سرمایه امین” به عنوان پانصد و چهل و پنجمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی” گروه “فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی” و طبقه “فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی طبقه‌بندی نشده در جای دیگر” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “امین” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

بر این اساس در روز چهارشنبه، هر کد حقیقی و حقوقی می‌تواند حداکثر ۳۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۸۰ تا ۱،۰۴۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای آن ۳۱۲،۰۰۰ هزار تومان خواهد بود.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *