جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

تشکر رئیس جمهور از مقام معظم رهبری و دستور تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب: 735818
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت، ضمن تقدیر و تشکر از بیانات مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان، گفت: دولت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب استقبال کرده و کارگروه ویژه رفع موانع تولید را تشکیل می دهد.
تشکر روحانی از بیانات رهبر انقلاب در روز عید قربان
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی برگزار شد، رئیس جمهور، ضمن مأموریت به معاون اول برای تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید و مشخص کردن ترکیب کارگروه، خاطرنشان کرد: دولت به منظور پیشگیری از تداخل و همپوشانی کارگروه با کمیته های مشابه، وظایف و اختیارات آنها را مورد بررسی و بازبینی قرار می دهد.

در این جلسه همچنین وزیر اطلاعات گزارش عملیات پیچیده دستگیری رئیس گروه تروریستی «تندر» را به اطلاع هیئت وزیران رساند و رئیس جمهور از هوشیاری، برنامه ریزی، شهامت و شجاعت سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر و تشکر کرد.

** اصلاح مصوبه تأمین کود اوره مورد نیاز وزارت جهادکشاورزی
دولت در راستای برنامه ها و طرح های راهبردی با هدف جهش در تولید، صادرات و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی که یکی از تأثیرگذارترین امر آن استفاده بهینه و به موقع و در حد نیاز کودهای کشاورزی بویژه کود اوره می باشد، مصوبه مربوط به تأمین کود اوره مورد نیاز وزارت جهاد کشاورزی را اصلاح کرد.

به موجب اصلاحیه مذکور، میزان کود اوره تأمینی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با هماهنگی واحدهای تولیدکننده برای مصارف کشاورزی، از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن، به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن افزایش یافت.

** انتصاب عضو جدید شورای عالی بورس و اوراق بهادار
با تصویب دولت، آقای رحمت اله صادقیان به عنوان عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار، جایگزین آقای محمد طالبی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسئولینی که به مردم توصیه می‌کنند از ماسک استفاده بکنند باید توجه به این نکته داشته باشند که بعضی از مردم توان خریدن ماسک به قیمت 2500 تومان برای خود و اعضای خانواده را ندارند.
Iran, Islamic Republic of
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی خود را دلسوز مردم نشان داده و گفته چین و روسیه سروته یک کرباسند چرا ایشان و همفکران او همین اعتقاد را به غرب و کشورهای غربی ندارند و کرباس آمریکا را رها نمی‌کنند؟
Iran, Islamic Republic of
به آقای احمدی‌نژاد نصیحت می‌کنم هرکس با نظام زاویه پیدا کند و از قطار انقلاب پیاده شود منزوی خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - Sunday 02 / 08 August / 2020
نتیجه عملکرد دولت روحانی در این مدت هفت تا هشت سال قیمت هر کیلو مرغ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان شد
Iran, Islamic Republic of
حشد شعبی از شکست مذاکرات میان آمریکا و عراق خبر داد
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک باید پاسخگوی حمایت از گروهک‌های تروریستی که خون شهروندان ایرانی را بر زمین می‌ریزند، باشد
Iran, Islamic Republic of
حضور آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه برهم‌زننده ثبات و امنیت ملت‌هاست....