چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۶

نامه حاجی بابایی به قالیباف درباره صحت انتخاب رئیس دیوان محاسبات

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 735808
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در نامه‌ای به قالیباف اعلام کرد پس از برگزاری مجدد ۲ جلسه اعضای کمیسیون و بررسی برخی انتقادات، بار دیگر درستی فرآیند انتخاب رئیس دیوان محاسبات مورد تأیید اعضا قرار گرفت.
نامه حاجی بابایی به قالیباف درباره انتخاب بذرپاش
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در نامه‌ای به قالیباف اعلام کرد، پس از برگزاری مجدد ۲ جلسه اعضای کمیسیون و بررسی برخی انتقادات، بار دیگر درستی فرایند انتخاب رئیس دیوان محاسبات مورد تایید اعضا قرار گرفته است.

در این نامه که امروز حمید رضا حاجی بابایی به محمد باقر قالیباف نوشته با اشاره به برگزاری جلسات مجدد اعضای کمیسیون و نیز بررسی برخی انتقادات، اعتراضات و نامه های ارسالی به ایشان، تاکید شده است که بر اساس اتفاق نظر اعضای حاضر در این کمیسیون، تمامی شرایط مندرج در قانون دیوان محاسبات، قانون آئین نامه داخلی و نیز شرایط مندرج در تبصره های آن در فرایند معرفی رئیس و دادستان دیوان به صحن مجلس و انتخاب آنها لحاظ شده است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
....
Iran, Islamic Republic of
اتفاق نظر دلیل خوبی برای نادیده گرفتن قانون نیست........
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی...‌باید به قانون عمل کنن نه اینکه رای بگیرن...!
Iran, Islamic Republic of
...
احد
Iran, Islamic Republic of

در این خصوص باید نهاد های خارج از مجلس مثل دیوان عدالت اداری پاسخ دهند که آیا جناب بذرپاش واقعا 20 سال سابقه مدیریتی در کشور داشته یا نه ؟
Iran, Islamic Republic of
اقای حاجی بابایی یادت باشه چه گفتی ..