جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۹

«جمشید شارمهد» در کدام کشور دستگیر شد؟

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 735803
به گزارش جهان نيوز، خبر دستگیری سرکرده گروهک تندر در خارج از ایران، یادآور شیوه دستگیری نیما زم طی عملیات فریب و با شیوه‌های پیچیده اطلاعاتی بود. وزارت اطلاعات گفته که به زودی جزییاتی از این دستگیری را رسماً اعلام می‌کند. اطلاعات رسیده حکایت می‌کند که او جمعه ۱۰ مرداد ۹۹ به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) در تاجیکستان دستگیر شده است. شارمهد مقیم امریکا بود و پس از فرود فولادوند، سرکرده قبلی و بنیانگذار تندر، لیدری این گروهک را بر عهده گرفت. او پیش از این هم از اعضای اصلی انجمن بود و مدیریت رادیو تندر را بر عهده داشت.


وزارت اطلاعات تکذیب کرد
روابط عمومی وزارت اطلاعات همچنین با تأکید بر این که هرگونه اطلاعات رسمی درباره اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب بیانیه از طریق روابط عمومی وزارت اطلاعات منتشر می‌شود، به ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان اشاره و تاکید کرد: این خبر شدیداً تکذیب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گروهک تروریستی منافقین ازسال 1357 تاکنون با هدایت آمریکا، کشورهای اروپایی، اسرائیل با کمک مالی عربستان سعودی دست به اقدامات تروریستی می زند.
Iran, Islamic Republic of
سید علوی نشان داد که اندوخته ای از رموز اطلاعاتی دارد که میتواند بزرگترین دشمنان نظام را در تور اطلاعاتی قرار داده وشکار نماید دست خدا به همراهتان ، درود بر وزارت سر فراز اطلاعات که بی ادعا و با چراغ خاموش امنیت کشور را تامین می نماید
...
اسیر
Iran, Islamic Republic of
قاعدتا افشای این اطلاعات به مصلحت نیست
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
بغداد: به همکاری با ائتلاف بین‌المللی ادامه می‌دهیم
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا ازسال 1393 تاکنون از تروریست های داعش درسوریه و عراق کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و هم بغداد هم با ائتلاف بین المللی همکاری می کند شرم آور است
متاسفانه عراقی ها با حامیان اصلی تروریسم و داعش همکاری می کنند.
عباسی
Iran, Islamic Republic of
دم سربازان گمنام امام زمان عج گرم.خداقوت دلاوران ،خسته نباشید قهرمانان.تازیرکشیدن کامل دشمن یک یاعلی دیگر.
Iran, Islamic Republic of
چه کشورهایی از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند؟ آمریکا، کشورهای اروپایی، اسرائیل و کشورهای عربی تحت امر انظارت ریاض!
عباس
Iran, Islamic Republic of
آخر و لاقبت همه احمق ها همینه.....