جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

اردکانیان و زنگنه به مجلس می‌روند

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 735790
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از حضور وزرای نفت و نیرو در این کمیسیون به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.
اردکانیان و زنگنه به مجلس می‌روند
به گزارش ، مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح دستورکار این هفته کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: جمعبندی اولویت‌های کاری کمیسیون، بررسی و برنامه‌ریزی بازدید‌ها از مناطق و طرح‌های مرتبط با حوزه کاری در دستورکار اعضای کمیسیون در روز (یکشنبه ۱۲ مرداد) قرار دارد.

وی افزود: همچنین بیژن زنگنه وزیر نفت برای پاسخگویی به سؤالات ابراهیم رضایی نماینده دشتستان، سید محسن دهنوی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر به کمیسیون دعوت شده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به دستورکار روز سه شنبه کمیسیون، اظهار داشت: همچنین روز سه‌شنبه رضا اردکانیان وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سؤالات جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان (دو فقره) محمد حسن آصفری، نماینده اراک، کمیجان و خنداب، حبیب‌الله دهمرده، نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون به کمیسیون انرژی میاید.

به گفته شریعتی قرار است تا در جلسه روز سه شنبه ضرورت انجام تحقیق و تفحص از «عملکرد سازمان آب و برق خوزستان» با حضور وزیر نیرو بررسی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...