جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ورود کرونا در کابینه رژیم صهیونیستی

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 735778
وزیر امور قدس اشغالی در کابینه رژیم صهیونیستی از ابتلای خود به ویروس کرونا و قرار گرفتن در وضعیت قرنطینه خانگی خبر داد.
ورود کرونا در کابینه رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز، همزمان با اوج گرفتن موج دوم شیوع ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی و ثبت رکوردهای چشمگیر ابتلای روزانه، یک وزیر صهیونیست نیز به این بیماری مبتلا شد.

«رافی پرتز» وزیر امور قدس اشغالی در کابینه رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که آزمایش ابتلای وی به ویروس کرونا مثبت شده است.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، پرتز در این پیام توئیتری نوشت: «با پایان روز شبات (شنبه) متاسفانه مشخص شد که تست [ابتلا به کرونای] من در روز جمعه، مثبت شده است. اکنون حالم خوب است و برای همه اسرائیلی‌های بیمار، آرزوی بهبودی سریع دارم».

بر این اساس،‌ وی از روز پنجشنبه و بعد از مبتلا شدن «آوی کوهن» مدیر کل وزارت امور قدس اشغالی به ویروس کرونا، در قرنطینه خانگی گرفته است.

رسانه‌های صهیونیست همچنین نوشتند که «دُرُن یادید» فرمانده پلیس قدس اشغالی نیز - که مسئولیت مقابله با تظاهرات علیه نخست‌وزیر این رژیم را برعهده دارد - به دلیل ملاقاتی که با پرتز داشته، قرنطینه خواهد شد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»،‌ به دلیل حضور پرتز در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی، حداقل سه وزیر دیگر نیز قرنطینه خواهند شد.

بر این اساس، «زئیو الکین» وزیر آموزش عالی، «اورلی لِوی» وزیر توانمندسازی و پیشرفت جامعه و «یاکوف آویتان» وزیر امور دینی رژیم صهیونیستی از جمله اعضای کابینه هستند که به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا، در قرنطینه خانگی قرار می‌گیرند.

طبق آمار رسمی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، تا کنون ۷۲۲۱۸ نفر در فلسطین اشغالی به ویروس کووید۱۹ مبتلا شده و ۵۲۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

این وزارتخانه همچنین چندی پیش با اذعان به کمبود تجهیزات آزمایشگاهی برای مقابله با این ویروس، اعلام کرد در صورت تأمین نشدن این تجهیزات تعداد تست‌های تشخیصی با کاهش شدید مواجه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *