پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱۰

بیانیه جمعی از مداحان شاخص در حمایت از فرمایشات رهبرانقلاب

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 735721
مجالس عزاداری محرم، با توکل بر خدا و توسل به ذوات مقدس اهل‌بیت(ع) و رعایت ضوابط لازم توسط مردم، مسئولانه و بدون مشکل و پرشورتر از همیشه برگزار خواهند شد.
بیانیه مداحان شاخص در حمایت از فرمایشات رهبرانقلاب
به گزارش جهان نيوز، جمعی از ستایشگران کشور در حمایت از فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در خصوص برگزاری جلسات عزاداری محرم و لزوم پیروی از دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا بیانیه دادند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

در آستانه ماه محرم، ضمن اعلام تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر ضرورت معیار قراردادن ضوابط و مصوبات ستاد ملی کرونا، از همه‌ مداحان و ذاکران اهل‌بیت و مسئولان هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری دعوت می‌کنیم در شرایط حساس و ویژه امسال، مجالس و محافل عزاداری را در همکاری با مسئولان و با رعایت ضوابط بهداشتی و مطابق نظر کارشناسان و متخصصان به‌ویژه پرسنل فداکار و ایثارگر درمانی کشور به‌گونه‌ای برگزار کنند که خدای ناکرده سلامت مردم فهیم و مؤمن و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) به خطر نیفتد.

همچنین از مدیران و سیاست‌گذاران ارشد دعوت می‌کنیم ضمن استفاده از نظرات فعالان هیأت‌ها در جهت اقناع افکار عمومی و رفع نگرانی و تشویش خاطر جامعه، از چندصدایی و اتخاذ مواضع متعدد، سلیقه‌ای و بعضاً متناقض پرهیز کرده، در اسرع وقت تدابیر لازم برای ابلاغ و آموزشِ ضوابط بهداشتی و تأمین زیرساخت‌های حمایتی برای اجرای این ضوابط در برگزاری مراسم محرم را اتخاذ کنند.

اطمینان خاطر داریم، همان‌طور که در مراسم عرفه مشاهده شد، مردم متدین، خود بلوغ و قدرت فهم این‌که در این شرایط خاص چگونه عمل کنند را دارند و مجالس عزاداری محرم، با توکل بر خدا و توسل به ذوات مقدس اهل‌بیت(ع) و رعایت ضوابط لازم توسط مردم، مسئولانه و بدون مشکل و پرشورتر از همیشه برگزار خواهند شد. ان‌شاءالله.

غلامرضا سازگار، منصور ارضی، علی انسانی، ولی‌الله کلامی زنجانی، حسین سازور، محمدرضا طاهری، مصطفی خورسندی ،سعید حدادیان، صادق آهنگران، احمد واعظی، مرتضی طاهری،‌ مهدی سلحشور،‌ شهروز اردبیلی، محمود ژولیده، نریمان پناهی،‌ جواد حیدری، میثم مطیعی، حمید علیمی،‌ رضا هلالی،‌ محمدرضا بذری،‌ مهدی رسولی،‌ مهدی لیثی،‌کاظم غفارنژاد،‌ محسن عرب‌خالقی،‌ امین مقدم، احمد نیکبختیان، حنیف طاهری،‌‌ شهروز حبیبی، امیر عباسی و ... برخی از امضاءکنندگان این بیانیه‌اند
مرجع : عقیق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درامد برخي در اين دو ماه برابر سي سال حقوق يك كارمند است دل نمي كنند
Iran, Islamic Republic of
در زمانهاي قديمي يكي از قويترين لابي ها و تاثير گذار ترين قشر در اجراي سياست ها بودند و لي امروز ان پايگاه ميليوني خود را كم رنگ شده دارند
....
رهگذر
اگه نبود چي ؟!!!! .....
Iran, Islamic Republic of
مواظب باشید که تهمت زدن به مداحان با اخلاص اهل بیت علیهم السلام چنان چوبی داره که نه سر بماند و نه کلاه!..
Iran, Islamic Republic of
پس محمود کریمی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
Iran, Islamic Republic of
رفته گل بچينه!!!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود کجاست؟!
United Arab Emirates
.....