کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برتری استقلال ۱۰ نفره مقابل سپاهان

11 مرداد 1399 ساعت 23:57

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان فرهاد مجیدی همراه بود.


به گزارش جهان نیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت 21:30 امشب (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

شیخ دیاباته (52 - پنالتی) و شایان مصلح (66 - گل به خودی) زننده گل‌های استقلال بودند و محمد محبی (82) تک گل سپاهان را به ثمر رساند.  این در شرایطی بود که تیم استقلال به دلیل اخراج آرش رضاوند نیمه دوم را 10 نفره بازی کرد.

شاگردان مجیدی علاوه بر برتری در بازی 6 امتیازی مقابل سپاهان، با 48 امتیاز به رده دوم صعود کردند و سپاهانی‌ها نیز که امیر قلعه‌نویی را به دلیل بیماری در اختیار نداشتند، با 45 امتیاز در ایستگاه چهارم قرار گرفتند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی(87 - فرشید باقری)، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته (73 - ارسلان مطهری)، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قائدی(49 - محمد دانشگر).

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری(71 - محمد ایرانپوریان)، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن (46 - علی قربانی)، محمد کریمی(71 -  کومان)، محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روش استنلی.
داور: بیژن حیدری


کد مطلب: 735707

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/735707/برتری-استقلال-۱۰-نفره-مقابل-سپاهان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com