جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۲۴

واکنش موسوی به بازداشت جمشید شارمهد

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 735697
سخنگوی وزارت امور خارجه با قدردانی از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان در دستگیری جمشید شارمهد تصریح کرد: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر و دیگر گروهک‌ها و جانیانی که از داخل آمریکا هدایت عملیات تروریستی علیه مردم ایران را برعهده‌دارند، باشد.
واکنش موسوی به بازداشت جمشید شارمهد
به گزارش جهان نيوز، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) ضمن قدردانی از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان ( عج ) در دستگیری (جمشید شارمهد) سرکرده یک گروهک تروریستی و خرابکار افزود: رژیم آمریکا در حالی خود را در کنار مردم ایران معرفی می‌کند که تروریست‌های شناسنامه دار و کسانی که مسئولیت چندین عملیات تروریستی داخل ایران را بر عهده گرفته و دست شان به خون مردم و شهروندان بی گناه ایرانی آلوده است را در خاک خود جای داده و از آنها در ابعاد و اشکال مختلف حمایت و پشتیبانی می‌کند. 

موسوی ضمن اعتراض شدید به دولت آمریکا افزود: این رژیم باید پاسخگوی حمایت از این گروهک تروریستی و دیگر گروهک‌ها و جانیانی که از داخل آمریکا هدایت عملیات خرابکارانه، مسلحانه و تروریستی علیه مردم ایران را بر عهده دارند و خون شهروندان ایرانی را بر زمین می ریزند، باشد.

 براساس اعلام وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان(عج) به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا ضربه اساسی وارد کرد. براساس این گزارش، «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد. در آن اقدام تروریستی، ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند.

گروهک تروریستی تندر در سال‌های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ را داشت.

منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن حرم حضرت امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی از جمله این عملیات بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تصویر سرکرده گروهک تروریستی تندر
تصویر جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد.
Iran, Islamic Republic of
با گروهک تروریستی تندر بیشتر آشنا شوید
گروهک تروریستی تندر در سال 1383 توسط فردی به‌نام «فتح‌الله منوچهری» ملقب به «فرود فولادوند» تشکیل شد. این فرد هدف خود را از تشکیل این گروهک براندازی نظام جمهوری اسلامی ظرف مدت یک سال اعلام کرد. شبکۀ تلویزیونی معاند «Your TV» که متعلق به فرود فولادوند است، مسئول تبلیغات و انتشار مواضع این گروهک می‌باشد.
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت سربازان سرافراز ولایت
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر از ضد انقلاب، اشرار، اغتشاشات و گروهک تروریستی منافقین کمک، حمایت و پشتیبانی می کند ولی متاسفانه ایران تاکنون کوتاهی کرده است.
Iran, Islamic Republic of
ضرب و شتم عکاس آمریکایی به بهانه شورش +عکس
حقوق بشر قانون جنگل آمریکایی کجاست
Iran, Islamic Republic of
عفو بین‌الملل از آمریکا خواست به قربانیان حملاتش در سومالی غرامت دهد
Iran, Islamic Republic of
سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه)
ازسال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر مادر تروریسم، القاعده، تکفیری ها و گروه های تروریستی است و...
Iran, Islamic Republic of
دشمنان درجه یک داخلی و خارجی ازسال 1357 تاکنون به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان هستند.
Iran, Islamic Republic of
سازمان ملل نسبت به مداخله خارجی در لیبی هشدار داد/ سازمان ملل ازسال 2003 تاکنون شریک جرم جنایت های خارجی درلیبی، عراق و منطقه خاورمیانه است.
Iran, Islamic Republic of
القاعده ازسال 2001 تاکنون یکی از دستگاه های دولت عربستان سعودی جنایتکارشماره یک است آمریکایی ها جنایتکارشماره یک با حامیان اصلی القاعده همکاری می کنند.
Iran, Islamic Republic of
جزئیات جدیدی از دستگیری سرکرده گروهک تروریستی از زبان وزیر اطلاعات /آمریکایی‌ها هنوز باور نکردند که جمشید شارمهد در ایران دستگیر شده است
Iran, Islamic Republic of
دستگیری شارمهد با عبور از پوشش اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل انجام شد/ برخی دشمنان باور نمی‌کنند شارمهد در ایران دستگیر شده است
Iran, Islamic Republic of
شارمهد جایگاه خود را در طبقه ششم سرویس اطلاعات داخلی آمریکا می‌دانست/ وی حدود ۲۷ اقدام تروریستی داشت
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی‌ها دنبال پیدا کردن دشمن هستند؛ گاهی از ایران و چین و روسیه نام میبرند
Iran, Islamic Republic of
غرب باید تأمین مالی تروریست‌ها را متوقف کند
Iran, Islamic Republic of
تمام کشورها باید حمایت مالی از داعش را متوقف کنند
غرب منبع تمام مشکلات خاورمیانه است
Iran, Islamic Republic of
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی خود را دلسوز مردم نشان داده و گفته چین و روسیه سروته یک کرباسند چرا ایشان و همفکران او همین اعتقاد را به غرب و کشورهای غربی ندارند و کرباس آمریکا را رها نمی‌کنند؟
Iran, Islamic Republic of
چرا برخی‌ها می‌گویند وعده‌های رئیس‌جمهور در سال 92 تحقق نیافته است؟ ایشان یکی از وعده‌هایشان این بود که کاری خواهند کرد که مردم به یارانه توجهی نکنند! و با این تورم و گرانی که رقم زدند ارزش مبلغ یارانه‌ها در حد پول جیبی بچه‌های مدرسه ابتدایی شده است.
Iran, Islamic Republic of
در انتهای بلوار انرژی اتمی رجایی‌شهر کرج دو روستای محمودآباد و سیاه‌کلان واقع شده که اخیراً تعدادی سرمایه‌دار اقدام به ساخت برج در این منطقه کرده‌اند و بدتر اینکه اداره راه و شهرسازی دستگاه کوه‌تراش بزرگ کار گذاشته و کوه را می‌تراشند. با یکی از مسئولین اداره راه و شهرسازی تماس گرفته و معترض شدم، در کمال تعجب از کوه‌تراش دفاع و بنده را تهدید کرد.
Iran, Islamic Republic of
برنج‌کاران در شالیزارهای شمال و نقاط حاصلخیز دیگر کشورمان با زحمت زیاد بهترین برنج مرغوب ایرانی را که شهرت جهانی دارد تولید می‌کنند آن وقت عده‌ای سودجوی بعضاً وابسته به بیگانگان،‌کشتی کشتی برنج‌های خارجی بسیار بی‌کیفیت راهی بازار کشورمان می‌نمایند و با ترفند هر کارت ملی یک کیسه 10 کیلویی و به قیمت 70 هزار تومان به خورد مصرف‌کننده ناتوان و کم‌درآمد می‌دهند!
Iran, Islamic Republic of
به رغم حجم فراوان خودرو در خیابان‌ها و کوچه‌ها، هنوز هم شاهد ساخت و سازهای غیرقانونی آپارتمان و هتل به ویژه در شهرهای بزرگ و زیارتی و در کوچه‌های بسیار کم‌عرض و خیابان‌های غیراستاندارد هستیم. گویا برخی شهرداری‌ها فقط پول را مد نظر قرار می‌دهند نه وضعیت شهرسازی را.
Iran, Islamic Republic of
اهالی استان‌های مرزی به ویژه ایلام و کردستان و کرمانشاه در دهه اول انقلاب و درگیری‌ها و جنگ تحمیلی بیشترین فشار را متحمل شدند. در میان این اقوام مردم کردستان قهرمان که با جان و مال خود از کشور و نیروهای مسلح اعم از بسیجی، ارتشی و سپاهی حمایت کردند شایسته تقدیرند و نباید هرگز فراموش شوند.
Iran, Islamic Republic of
مسئولینی که به مردم توصیه می‌کنند از ماسک استفاده بکنند باید توجه به این نکته داشته باشند که بعضی از مردم توان خریدن ماسک به قیمت 2500 تومان برای خود و اعضای خانواده را ندارند.
Iran, Islamic Republic of
....