پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پرسپولیس در مورد پرونده برانکو ریسک می‌کند؟

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 735683
باشگاه پرسپولیس ممکن است بخواهد در مورد پرونده برانکو ایوانکوویچ ریسک کند، ریسکی که شاید به ضرر سرخپوشان تمام شود.
پرسپولیس در مورد پرونده برانکو ریسک می‌کند؟
به گزارش جهان نيوز، باشگاه پرسپولیس تا روز پنجشنبه 16 مرداد ماه فرصت دارد طلب برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش را بپردازد، در غیر این‌صورت با محرومیت سنگینی از سوی فیفا مواجه خواهد شد. البته این باشگاه برای اینکه پول به موقع به دست برانکو یا وکیلش برسد باید روز دوشنبه (دو روز دیگر)  برای ارسال آن اقدام کند.

نکته قابل توجه اینکه طبق قانون جدید فیفا، چنانچه هر حکمی درباره پرونده‌های این‌چنینی صادر شود، باشگاه جریمه شده تا 45 روز این فرصت را دارد بدهی خود به شاکی‌اش را پرداخت کند و در آن صورت حکم صادره اجرا نخواهد شد. اتفاقی که چند ماه پیش در مورد باشگاه ماشین‌سازی تبریز رخ داد و این باشگاه بعد از پرداخت طلب شاکی‌اش از جریمه فیفا در امان ماند.

همین موضوع باعث شده مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار باشند در صورت صدور حکم فیفا مهلتی 45 روزه برای پرداخت طلب برانکو داشته باشند، اما مشکل اینجاست که فیفا برای هر پرونده‌ای چنین فرصتی را در نظر نمی‌گیرد. از آنجا که باشگاه پرسپولیس هم‌اکنون پرونده‌های زیادی از جمله پرونده ماریو بودیمیر، گابریل کالدرون و دستیارانش ....را در فیفا به علت عدم پرداخت مطالبات‌شان دارد، ممکن است رأی صادره در مورد پرونده برانکو بسیار سنگین باشد و بر اجرایی سریع آن تأکید شود. 

با شرایط موجود باید دید باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده برانکو این ریسک را خواهد کرد یا در 48 ساعت آینده برای پرداخت طلب مربیان کروات سابقش اقدام می‌کند.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *