جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۵

تهرانی‌های بدون ماسک جریمه‌ می‌شوند؟

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 735668
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در صورت تصویب پلمب یک ماهه مغازه کسبه بدون ماسک و جریمه شهروندان متخلف بر اساس کد ملی شیوع این بیماری کاهش می‌یابد.
تهرانی‌های بدون ماسک جریمه‌ می‌شوند؟
به گزارش جهان نيوز، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره وضعیت کرونا در پایتخت و اقداماتی که مدیریت شهری می‌تواند در جهت پیشگیری و کنترل این بیماری انجام دهد، گفت: مدیریت شهری به طور کلی تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است ولی پیگیری جدی از سازمان ارتباطات، زیباسازی و معاونت اجتماعی شهرداری داشته‌ایم تا بستری فراهم شود که آمار تابلوها و بنرهای تبلیغاتی  جهت پیشگیری از کرونا بیشتر شود.

وی افزود: روز گذشته نه تنها تهران بلکه بسیاری از کشورهای جهان به لحاظ موضوع کرونا در وضعیت قرمز قرار داشتند، بنابر این توجه به موضوع خود قرنطینگی و در خانه ماندن باید هر چه بیشتر مورد مد نظر قرار گیرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر گفت:‌من به عنوان نماینده مردم شهر تهران به دولت پیشنهاد می‌دهم که آمار کارمندان و کارکنان دولت در حوزه دورکاری به بیش از 50 درصد برسد.

نژادبهرام افزود: به نظرم دستورالعمل‌ها جهت مقابله با کرونا باید جدی باشد در حال حاضر در وسط کوران کرونا هستیم ولی تصمیم‌گیری‌ها گاهی به صورت عاجل انجام نمی‌شود. روز گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند تابع پروتکل‌های ستاد کرونا هستند و این موضوع مؤید آن است که همه باید در زندگی روزمره این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا برای کسانی که ماسک استفاده نمی‌کنند جریمه در نظر گرفته نشده است؟ گفت: به نظرم باید جریمه‌های سنگین برای افرادی که استفاده از ماسک نمی‌کنند بر اساس کدملی آنها در نظر گرفت البته شهرداری ضابط اقدام در این زمینه نیست و پلیس می‌تواند برخوردهای لازم را انجام دهد به شرط اینکه ستاد کرونا این موضوع را تصویب کند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر خاطرنشان کرد: شهرداری تهران در ایستگاه‌های مترو می‌تواند افرادی که ماسک استفاده نمی‌کنند را مجبور به ترک محل یا جریمه کند که این اقدام با کمک ضابط امنیت که همان پلیس است، امکانپذیر خواهد بود.

نژادبهرام تصریح کرد: برای مقابله با کرونا اقدامات جدی لازم است به طور مثال مغازه‌دارانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط آنها مدنظر نیست شهرداری می‌تواند مغازه‌هایشان را پلمب کند واین پیشنهاد را به ستاد کرونا دارم که مصوبه لازم تصویب شود.

وی تأکید کرد: به نظرم واحدهای صنفی باید 10 روز تا یک‌ماه در صورت استفاده نکردن از ماسک پلمب و تعطیل شوند و این موضوع درخواستی از ستاد ملی مقابله با کرونا است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تصریح کرد: کرونا موضوع و دغدغه امروز است و باید همین امروز برای آن تصمیم گرفت چرا که در مورد موضوعات بحرانی نمی‌توان تصمیم‌گیری‌ها را به آینده موکول کرد.
مرجع : فارس
برچسب ها: تهران ماسک کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شورای شهر تهران بعد از اتمام نام گذاری خیابان ها
عوارض تعیین کردن برای تونل های تهران

حالا افتادن برای جریمه بر اساس کد ملی.....
Iran, Islamic Republic of
عیدقربان در کشور گوشت 120 تا 130 هزار تومان بود شرم آور است
قیمت گوشت هنوز هم غیرقانونی است.
Iran, Islamic Republic of
ایرانی ها از روحانی و ظریف راضی نیستند
Iran, Islamic Republic of
ایران، سوریه و لبنان برای تعرض به هواپیمای ماهان مشترکا از آمریکا شکایت کنند
Iran, Islamic Republic of
وام ودیعه اجاره مسکن تا قبل از ۲۰ مرداد پرداخت می‌شود
جزئیات وام مسکن ۵۰ میلیونی بازنشستگان اعلام شد ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟!
وام 50 میلیونی بانک رفاه به چه کسانی تعلق می گیرد؟
Iran, Islamic Republic of
مقام سابق آمریکایی: ما در آمریکا با بحران حقوق بشر مواجه‌ هستیم
Iran, Islamic Republic of

‌روحانی با بیان اینکه دولت در حد توان خود برای حل مشکلات تلاش می‌کند، گفت: برای سال آینده افزایش 20 درصدی همه حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته را پیش‌بینی کردیم که امیدواریم در مجلس هم تصویب شود و ما بر مبنای توان خود عمل می‌کنیم..
Iran, Islamic Republic of
دولت آقای روحانی باعث شد سفره کارگران کوچک‌تر شود و قدرت خریدشان کاهش پیدا کند. بازار شب عید امسال حکایت از جیب خالی کارگران است.
Iran, Islamic Republic of
کار خوبیه اما بالید هزینه و قدرت مالی مدم هم در نظر گرفته بشه
Iran, Islamic Republic of
قدرت اجراش رو هم بگن چیه
Iran, Islamic Republic of
دولتی‌ها پاسخ بدهند چرا برای حقوق‌های بالای خود بودجه هست ولی نوبت به افزایش حقوق بازنشسته‌ها که می‌شود مشکل بودجه را مطرح می‌کنند؟
Iran, Islamic Republic of
چرا برای جانبازان 25 درصد با بیش از 28 سال سابقه خدمت، بازنشستگی داوطلبانه با 30 روز حقوق اجرا نمی‌شود؟!
Iran, Islamic Republic of
نتیجه مذاکره با کشورهای اروپایی در این مدت حمله عده‌ای مزدور از فرقه شیرازی به سفارت کشورمان در انگلستان با هماهنگی انگلیسی‌ها بوده است. با این وصف آیا دولتمردان نمی‌خواهند در سیاست‌های بدون نتیجه خود تجدیدنظر بکنند و جلوی ضرر و زیان بیشتر را بگیرند؟
Iran, Islamic Republic of
اینکه انگلیس مهاجمین به سفارت ایران را آزاد کرده تعجب ندارد تعجب از مسئولان کشور است که با مواضع انفعالی خود در سیاست خارجی‌ دشمنان را جسور کرده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
بدهی دولت از ۱۰۰۰ میلیارد تومان عبور کرد
بدهی دولت از ۱۰۰۰ میلیارد تومان عبور کرد