جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ترامپ: به دنبال تعویق انتخابات نیستم!

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 735600
رئیس جمهور آمریکا چند ساعت پس از مطرح کردن پیشنهاد تعویق انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور اعلام کرد خواهان به تعویق افتادن انتخابات نیست.
ترامپ: به دنبال تعویق انتخابات نیستم!
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چند ساعت پس از مطرح کردن پیشنهاد تعویق انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور روز پنجشنبه اعلام کرد خواهان به تعویق افتادن انتخابات نیست، اما همچنان نگران است که میلیون‌ها رای که از طریق پست ارسال می‌شود مشکل ساز شود.

دونالد ترامپ در گفت‌وگو با خبرنگاران در کاخ سفید اعلام کرد: " من بسیار بیشتر از شما خواهان انتخابات و نتایج آن هستم. به دنبال تعویق انتخابات نیستم و می‌خواهم انتخابات برگزار شود، اما در عین حال نمی‌خواهم سه ماه منتظر بمانم و سپس مشخص شود آراء ناپدید شده و انتخابات دیگر بی معنی شده است. "

ترامپ به گزارش‌های اخیر رسانه‌ها درباره مشکلات احتمالی رای گیری پستی اشاره و اعلام کرد رای‌گیری از طریق پست، انتخابات ماه نوامبر را به نادرست‌ترین و جعلی‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بدل خواهد کرد که شرمساری بزرگی برای این کشور است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *