کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قمی:

جلسات عرفه تجربه‌ای موفق از برپایی هیأت با رعایت پروتکل‌ها بود

فارس , 10 مرداد 1399 ساعت 10:11

حجت‌الاسلام محمد قمی با تأکید بر این نکته که تأمین سلامت مردم در هیأت‌های مذهبی خط قرمز سازمان تبلیغات اسلامی است گفت: برگزاری مراسم دعای عرفه در سراسر کشور نمونه‌ای موفق از برپایی هیأت‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهارکرد: برگزاری مراسمات مختلف دعای عرفه در کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مانند مراسم حسینیه هدایت و مراسم مصلای اهواز، نمونه‌ای از توانایی متدینین برای برگزاری هیأت‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی در ادامه افزود: تأمین سلامت مردم در هیأت‌های مذهبی ماه محرم و صفر، هدف و خط قرمز ما است ولی در عرفه ثابت شد، برگزاری این آئین‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و مقصود ما از توانایی برپایی هیأت‌ها در ماه محرم، چنین اتفاقاتی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی‌که می‌توانیم شعائر مذهبی و دینی را در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حفظ کنیم، سخن گفتن از تعطیلی و حذف مناسک نشان‌دهنده عدم اطلاع و یا از روی تعمد است.


کد مطلب: 735553

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/735553/جلسات-عرفه-تجربه-ای-موفق-برپایی-هیأت-رعایت-پروتکل-ها

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com