جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

طرح مجلس برای عرضه زمین ارزان برای ساخت مسکن

پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 735527
عضو هیأت رئیسه مجلس از تدوین طرح عرضه زمین ارزان برای ساخت مسکن به مردم با قید فوریت در مجلس خبر داد.
طرح مجلس برای عرضه زمین ارزان
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح عرضه زمین ارزان برای ساخت مسکن به متقاضیان در مجلس تدوین شده و با قید فوریت به هیأت رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این طرح به متقاضیان مسکن، زمین با قیمت ارزان عرضه می‌شود تا از این طریق به کاهش قیمت مسکن کمک شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: دستگاه‌ها و سازمان‌های ما عادت کرده‌اند که هر چیزی را انبار کنند و نگه دارند و این مسأله به بحث زمین هم کشیده شده و بخش قابل توجهی از زمین‌ها در کشور در انحصار دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف قرار گرفته است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: باید این انحصارها شکسته شود و ما شاهد شرایط بهتری در حوزه زمین و مسکن باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اعتراض
Iran, Islamic Republic of
معوقات حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی تا این لحظه پرداخت نشده است! با نزدیک شدن به اتمام سال آیا قصد ندارند این معوقات را به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کنند؟
Iran, Islamic Republic of
چرا به سازمان‌های دولتی اجازه داده می‌شود در طول سال طی چند نوبت به افزایش قیمت‌ها اقدام نمایند؟ مگر دولت سالی چند بار حقوق‌ها را افزایش می‌دهد که سازمان‌هایش چنین معامله‌ای با مردم می‌کنند؟! تابستان که کمترین استفاده از گاز خانگی می‌شود وقتی قبض ده هزار تومانی به هشتاد هزار تومان تبدیل می‌شود در فصل سرما چه می‌خواهد بشود؟
Iran, Islamic Republic of
وزارت صمت در این وانفسای گرانی، تورم و بیکاری و... تاثیرگذارترین وزارت‌خانه در معیشت مردم و صنعت و تولیدات و مبارزه با تورم است. چرا رئیس‌جمهور معرفی وزیر آن را معلق نگه داشته است؟