شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۵

فصل چهار «ستایش» ساخته می شود؟

سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 735331
علی رغم اینکه سازمان صداوسیما درخواست ادامه تولید این سریال را دارد، اما از همان ابتدا که شروع به نگارش ستایش کردم، تصمیم من روی حدود ۱۰۰ قسمت بود و از نظر من ادامه این سریال بی ربط است.
فصل چهار «ستایش» ساخته می شود؟
به گزارش جهان نيوز، «سعید مطلبی» نویسنده سریال «ستایش» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: پرونده سریال ستایش در همان فصل سه بسته شد.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه سازمان صداوسیما درخواست ادامه تولید این سریال را از ما دارد اما از همان ابتدا که شروع به نگارش ستایش کردم، تصمیم من روی حدود ۱۰۰ قسمت بود و از نظر من ادامه این سریال بی ربط است.

به گزارش فارس، سریال ستایش در سه فصل و ۱۱۱ قسمت به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از شبکه سه سیما پخش شد. 

در این سریال نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، شهرام پور اسد، سینا شفیعی و ... به ایفای نقش پرداختند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه تو رو خدا بسه ديگه...
United States
باید داستان برای ادامه ی ستایش بنویسی....!!!! افتاد؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
حیف این همه هزینه برای این سریال های آبکی ، پوچ وبی محتوا نیست
Iran, Islamic Republic of
صداوسیما واحدی تحت عنوان ارزیابی سریال ها ومجموعه های تولیدی ندارد تا رصد نماید پوچ وبی محتوا بودن برنامه هایش را
Iran, Islamic Republic of
...