جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

دانلود سریال آقازاده قسمت ششم و هفتم

سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 735285
قسمت ششم سریال آقازاده با دریافت مجوزهای لازم به مرحله پخش رسیده است. همچنین سریال قورباغه نیز به لیست توزیع افزوده شده است. شما می توانید همه قسمت های این عناوین را با ترافیک و حجم مصرفی نیم بها از طریق این نوشتار دانلود دریافت نمایید.

آقازاده را هر هفته ساعت 12:00 ظهر روز جمعه در سایت کول دانلود ببینید. همچنین شما می توانید با مراجعه به این وبسایت به آرشیو انبوهی از فیلم ها و سریال های ایرانی روز و قدیمی دسترسی داشته باشید. به جرات می توان گفت که کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم ایرانی و همچنین دانلود سریال ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه  جستجو وجود دارد و از این طریق می توان به سایر آثار نیز دسترسی داشته باشید.
 
 
سریال آقازاده برخلاف آثار اخیر نمایش خانگی که چند هفته ای طول می کشید تا مخاطب را درگیر خود کند، از همان هفته نخست و قسمت اول، مخاطبینش را به دست آورد و توانست جایگاه خود را در شبکه نمایش خانگی تثبیت کند. این هم تا حد بسیاری به دلیل نوع سوژه انتخابی و همچنین خط داستانی و محتوایی سریال بوده است که سازندگان بر روی مورد بسیار جنجالی دست کذارده بودند. موضوعی ملتهب و روز که همه اقشار جامعه در این برهه کنونی با آن درگیر هستند. یعنی فساد آقازاده ها در کشور و طلم ها و تبعیض هایی که به سایر مردم و به خصوص قشر فرودست می شود.

در این سریال علی زندوکیلی به عنوان خواننده حضور دارد و جذابیت سریال را با قطعاتی که تا این جا آماده کرده است بیش از پیش کرده است. خواننده محبوب موسیقی پاپ سنتی قطعاتی را برای سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» آماده کرده است. به گزارش روابط عمومی این سریال، او که پیش از این با اجرای ترانه تیتراژ سریال «بر سر دوراهی» در نوروز سال گذشته نخستین همکاری اش را با حامد عنقا رقم زده بود، در سریال تازه او نیز قطعاتی را اجرا می کند.
 
در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که حامد به طور اتفاقی در کمد لباس های راضیه برمی خورد و در آن جا بینابین کتاب هایش، چندین عکس قدیمی و مشترک از جمله عکس های راضیه و تینا برخورد پیدا می کند. با این وضعیت حامد بیشتر با گذشته راضیه روبرو می شود و مرددتر و پریشان تر می شود. مانلی قصه آقازاده ولی حال و روز دیگری دارد. نیما برای او یک خانه مستقل و شبک خریده و وی را به آن خانه انتقال می دهد. ادامه داستان به زد و بندهای سیاسی و رقابتی جناح ها از جمله حامد و نیما و البته پدرانشان گذشت. این دو پدر ظاهرا در دوره جنگ در جبه بودند و با هم همرمز بودند ولی در ادامه راهشان جدا می شود. پدر نیما یک وزیر می شود ولی پدر حامد راه متفاوتی را طی می کند.

در قسمت پنجم نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با برگزاری کنسرت تینا همراه بود. در حالی که هم نیما و هم پدر او در این مراسم حضور داشتند. نیما بحری اسپانسر یک کنسرت با نوازندگی یک زن شده بود. چیزی که پدر نیما آن را بر نمی تافت و به شدت عصبانی شد از این رخداد. چرا که در بهبوهه انتخابات همه رسانه ها و افکار عمومی بر روی زوم کرده اند و این ریخت و پاش ها را در اصل از چشم بحری بزرگ می دانند. این ها خرده گیری هایی بود که وی به پسرش می داشت، گرچه نیما اصلا آن ها با قبول نداشت. در ادامه داستان نیما دست به یک معامله خلاف قانون و بزرگ می زند و برای انعقاد یک قرارداد با شریک خود ترتیب یک مراسم مهمانی مجلل را می دهد. این پارتی در واقع به عنوان پوششی برا کارهای غیرقانونیشان بود. ولی داستان به همین جا ختم نمی شود. یکی از سوگولی های پیشین نیما که از او کینه به دل گرفته بود، دست به خودکشی می زند و چون مانلی (راضیه) نخستین کسی بوده که وارد خانه می شود و اثر انگشتش بر روی در مانده بود، اعضای تیم نیما با صحنه سازی، وی را قاتل این خانم جا می زنند و به این ترتیب راضیه در مکافات بزرگی غوطه ور می شود. به نظر می رسد که دلیل زندان رفتن وی در قسمت های آتی نیز همین باشد.
 
دریافت قانونی این سریال: دانلود سریال آقازاده
 
قورباغه / سوپرایز بزرگ شبکه نمایش خانگی از راه می رسد
 
 
همچنین سریال دیگری که بلافاصله پس از سریال آقازاده پخش می شود، سریال قورباغه می باشد. سریال بسیار پربازیگر و جذابی که ساخت آن به دلیل حساسیت تیم تولید دو سال است که به درازا کشیده شده است و اکنون به مرحله پخش رسیده است. با توجه به تیم بازیگران و همچنین عوامل تولید و موضوع حساس این اثر، به نظر می رسد که یکی از پرطرفدارترین سریال های چند سال اخیر را شاهد باشیم.

سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی ، نوید پورفرج و فرشته حسینی بازیگران قورباغه را تشکیل داده اند. همچنین کارگردانی این اثر با هومن سیدی می باشد.

دانلود قانونی این اثر: دانلود سریال قورباغه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *