کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پک صبحانه اداری و سازمانی را از کجا تهیه کنیم؟

6 مرداد 1399 ساعت 10:51


ساعات اولیه صبح زمان مناسبی برای برگزاری جلسات مهم و رویدادها و برگزاری همایش ها می باشد. شرکت کنندگان در جلسات صبحگاهی امکان صرف صبحانه کامل را قبل از حضور در جلسه ندارند. از آنجائی که صبحانه یک وعده مهم برای شروع روز است و نمی توان آن را حذف کرد، پذیرائی صبحانه از اقداماتی است که بسیاری از سازمانها و شرکت ها و برگزار کنندگان رویداد ها با پک صبحانه آماده به عمل می آورند. استفاده از پک صبحانه تک نفره ، پذیرایی از مهمان ها را راحت و بدون مشکل کرده است. کافی است یک نفر از عوامل اجرایی به هر یک از مهمان ها یک پک صبحانه تحویل دهد.
 
پک صبحانه تک نفره آماده
یکی از خدمات استارتاپ مهمانو آماده سازی پک صبحانه تک نفره می باشد. مهمانو به شما کمک می کند به راحتی بسته های پذیرایی صبحانه آماده را به صورت اینترنتی سفارش دهید و دقیقا در زمان مورد نظر در مکان برگزاری رویداد تحویل بگیرید.

پیشنهاد ما به شما این است برای پذیرایی صبحانه از پک صبحانه تک نفره استفاده کنید. البته شما می توانید اقلام مختلف صبحانه مثل پنیر، کره، مربا، عسل، نان و … را تهیه کنید و به صورت سلف سرویس به مهمان ها ارائه کنید. اما برای راحتی پذیرایی صبحانه پیشنهاد میکنیم از پک صبحانه تک نفره آماده استفاده کنید.

این کار پذیرایی را راحت تر میکند. شما به تعداد مهمان ها پک صبحانه تک نفره سفارش می دهید و در زمان شروع مراسم و یا تایم پذیرایی به هر یک از مهمان ها یک پک صبحانه آماده تحویل می دهید.
 
پک صبحانه تک نفره اداری و سازمانی
استفاده از پک صبحانه تک نفره ، پذیرایی از مهمان ها را راحت و بدون مشکل کرده است. کافی است یک نفر از عوامل اجرایی به هر یک از مهمان ها یک پک صبحانه تحویل دهد.

پکیج صبحانه تک نفره مهمانو که از اقلام متنوع و تازه و مقوی متناسب با سلایق مختلف تهیه شده است منجر به این می شود روز خود را پرانرژی آغاز کنید. در میان اقلام متنوع پکیج صبحانه اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلاب نام و پنیر و گردو، گلاب شکلات صبحانه، کلاب کره و عسل که از نان تست تازه با بافتی نرم و خوش عطر به همراه گردوی تازه و پنیر لبنه تهیه شده است. نان تست پنیر و گردو به همراه انواع نوشیدنی  کامل می باشد که همه سلایق را طرفدار خود کرده است.

لقمه نان و پنیر و خیار گوجه، که در همه ساعات روز به عنوان میان وعده پک صبحانه و یا صبحانه طرفداران خودش را دارد و در کنار یک نوشیدنی و در پک صبحانه تک نفره یک پیشنهاد عالی برای شروع روز است.

همچنین در کنار انواع لقمه های آماده سایر اقلام پیشنهادی از جمله پک گردو و خرما، مربا، عسل، پنیر خامه ای، کره، شکلات صبحانه تک نفره، کرم ارده تک نفره، شیر، شیرکاکائو، چای، نان بسته بندی شده و ... که در سایت مهمانو می توانید مشاهده کنید یک پیشنهاد عالی برای چیدن پکیج صبحانه اداری می باشد.
 

نمونه پک صبحانه تک نفره
 
صبحانه بسته بندی شده                     
شما می توانید انواع پک های صبحانه اماده را تهیه کنید. مهمانو برای شما امکانی را فراهم کرده است که از پک صبحانه تک نفره پیشنهادی خریداری کنید و یا خودتان پکیج صبحانه دلخواهتان را بچینید. در شکل بالا انواع پکیج صبحانه آماده مهمانو مشخص شده است.

پک های صبحانه بسته بندی شده مهمانو با رعایت کلیه اصول و پروتکل های بهداشتی آماده می شود و شما اطمینان خواهید داشت که پک صبحانه سالم را تحویل میگیرید. البته شما می توانید در داخل پک صبحانه آماده ، پد الکل و دستمال مرطوب را هم سفارش دهید.
 
چرا پکیج صبحانه مهمانو ؟
انتخاب مهمانو برای خرید پک صبحانه تک نفره چند دلیل دارد:
اول: مهمانو بسته های پذیرایی تک نفره شیک و زیبایی را طراحی کرده است که می توانید از بین آنها بسته دلخواه خود را انتخاب کنید.

دوم: تنوع اقلام صبحانه مهمانو زیاد بوده و کیفیت آنها بسیار خوب و تضمین شده است. شما می توانید انواع اقلام مختلف صبحانه را از سایت مهمانو خرید کنید.

سوم: شما می توانید از بسته های آماده صبحانه مهمانو انتخاب کنید و یا بسته خود را از بین بیش از ۱۰۰ قلم محصول بچینید.

چهارم: قیمت های خوب و رقابتی مهمانو است. اگر سفارش های شما به صورت مداوم و یا تعداد بالا باشد، مهمانو به شما تخفیف هم می دهد.

پنجم: در عرض چند دقیقه می توانید سفارش خود را ثبت کنید و بسته های پذیرایی به تعداد دلخواه در زمان و مکان رویداد تحویل بگیرید و با خیال راحت به کارهای خود برسید.
پس اگر همایش، کنفرانس، دوره آموزشی، تور مسافرتی، جلسه کاری داشتید که به پک صبحانه تک نفره نیاز داشتید، مهمانو همراه شما خواهد بود.
 
نحوه سفارش اینترنتی انواع صبحانه اداری
در سایت مهمانو چندین بسته صبحانه پیشنهادی ارائه شده است. شما باتوجه به علائق خود و بودجه مدنظرتان می توانید یکی از انواع پک صبحانه را انتخاب کنید. همچنین این امکان وجود دارد از میان اقلام متنوع منو صبحانه پک صبحانه دلخواه خودتان را بچینید و در ساعات اولیه صبح تحویل بگیرید.

برای سفارش پک های صبحانه مهمانو کافی است به صفحه اصلی سایت مهمانو مراجعه کنید. برای سفارش دو راه دارید. یا از بسته های آماده مهمانو انتخاب کنید و یا بسته صبحانه دلخواه خود را درست کنید. صبحانه آماده های مهمانو شامل اقلام زیر است:

نون تست پنیر گردو، پک چای و لیوان، بسته نون لواش، بسته نون سنگک، پنیر تک نفره، کره تک نفره، مربا تک نفره، عسل تک نفره، آبمیوه، شیر و شیرکاکائو، تخم مرغ آب پر و … می باشد.

برای خرید پک های صبحانه اماده به بخش بسته پذیرایی آماده مراجعه کنید و در بخش صبحانه پک صبحانه دلخواهتان را انتخاب کنید. شما می توانید قیمت انواع پکیج صبحانه تک نفره را در این بخش ببینید.

اما اگر بخواهید اقلام داخل پکیج صبحانه را تغییر بدید به بخش بسته پذیرایی دلخواه مراجعه کنید و از بخش صبحانه اقلام پکیج صبحانه تک نفره را به دلخواه خودتان انتخاب کنید.
 
باتوجه به تنوع منو صبحانه گرم و پک صبحانه تک نفره مهمانو برای اطلاع بیشتر می توانید به سایت مهمانو به نشانی www.mehmano.com  مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۸۸۶۱۲۶۱۳ تماس بگیرید.


کد مطلب: 735171

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/735171/پک-صبحانه-اداری-سازمانی-کجا-تهیه-کنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com