کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یوونتوس برای نهمین فصل متوالی قهرمان شد

تسنیم , 6 مرداد 1399 ساعت 8:01

پرافتخارترین تیم فوتبال ایتالیا با کسب یک پیروزی خانگی در هفته سی‌وششم سری A نهمین اسکودتوی متوالی‌اش را قطعی کرد.


به گزارش جهان نیوز، نهمین قسمت از سریال قهرمانی‌های متوالی‌ تیم فوتبال یوونتوس در سری A‌ بامداد امروز (دوشنبه) با پیروزی خانگی این تیم مقابل سامپدوریا رقم خورد.

بانوی پیر که برای مسجل کردن قهرمانی زودهنگامش به سه امتیاز این بازی نیاز داشت، مقابل میهمان خود با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌ها از عنوان قهرمانی فصل گذشته‌اش دفاع کرد.

کریستیانو رونالدو در آخرین دقیقه نیمه اول (هفتمین دقیقه وقت‌های تلف‌شده) و فدریکو برناردسکی در دقیقه ۶۷ گل‌های یوونتوس را به ثمر رساندند تا بانوی پیر ضمن کسب قهرمانی این فصل برای سی‌وششمین بار فاتح لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا شود.

رونالدو با گلی که در این بازی زد ۳۱ گله شد و فاصله خود را با چیرو ایموبیله صدرنشین جدول برترین گلزنان این فصل سری A به سه گل کاهش داد. رونالدو در دقیقه ۸۹ بازی این فرصت را داشت که از روی نقطه پنالتی دومین گل خود را به ثمر برساند اما تیرک افقی مانع از گلزنی او شد.

دیگر اتفاقات مهم این بازی مصدومیت دانیلو دفاع راست یوونتوس و هم‌تیمی او در خط حمله پائولو دیبالا در نیمه اول بود که باعث خروج آنها از میدان شد. همچنین سامپدوریا از دقیقه ۷۷ با اخراج موریتن تورسبی ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

یوونتوس با مسجل کردن قهرمانی‌اش، دو بازی آخر خود را تشریفاتی کرد تا با فشار کمتری برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا و جبران شکست یک بر صفرش مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده شود.

این نخستین قهرمانی یوونتوس با هدایت مائوریتزیو ساری در سری A، اولین قهرمانی این مربی ایتالیایی در لیگ و در مجموع دومین قهرمانی مهم دوران مربیگری او پس از فتح لیگ اروپا به همراه چلسی در سال گذشته است.


کد مطلب: 735130

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/735130/یوونتوس-نهمین-فصل-متوالی-قهرمان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com