چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

تکذیب خبر قطعی شدن حکم اعدام ۸ نفر از اغتشاشگران در اصفهان

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 735119
دادگستری کل استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از تکذیب خبر منتشره مبنی بر قطعی شدن حکم اعدام ۸ نفر از اغتشاشگران سال‌های ۹۶ و ۹۸ خبر داد.
تکذیب خبر حکم قطعی اعدام اغتشاشگران در اصفهان
به گزارش جهان نيوز به نقل از دادگستری کل استان اصفهان، خبر انتشار یافته منتسب به رئیس کل دادگستری استان اصفهان مبنی بر قطعی شدن حکم اعدام ۸ نفر از اغتشاشگران سال‌های ۹۶ و ۹۸ از سوی برخی رسانه‌های معاند و فضاسازی آن در شبکه‌های اجتماعی کذب محض بوده است.

تاکنون هیچ‌گونه تأیید اجرای حکمی از سوی مراجع عالی قضایی در این خصوص واصل نشده است و شایان ذکر است هر گونه خبر در این رابطه از طریق پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان و یا مرکز رسانه قوه قضاییه منتشر می‌شود.
برچسب ها: اغتشاش اصفهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
یک عده اراذل واوباش ریختند امنیت مردم را به هم زدند ...اموال مردم وبیت المال را به آتش کشیدند...خون مردم ومامورین بیگناه رابرزمین ریختند...به دین ومذهب وامام ورهبر وکشورتوهین کردند...علنی دروسط اغتشاش جشن گرفتند..درکنارخیابان علنی میگساری کردند...حالاکه وقت مجازات این آشغالها فرارسیده شل کن سفت کن راه انداختند
Iran, Islamic Republic of
یه باردیگه میزان خسارتهای مادی ومعنوی این جماعت جهنمی رو به ملت وکشورونظام رو یادآوری کنید شایدبعضی ها حافظه شون ضعیف شده ویادشون رفته اینهاچیکارکردند
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
باسلام - باید حکم اعدام این چنین افرادی اجرایی شود تا عبرتی برای افراد دیگری که می خواهند مشکلاتی برای این کشور و مردم به وجود بیاورند باشد .