جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

تعطیلی ادارات و بانک‌های خوزستان ۳ روزه شد

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب: 735117
با توجه به وقوع گرمای شدید در استان خوزستان، علاوه بر روزهای سه شنبه و چهارشنبه، فردا دوشنبه هم از سوی استانداری خوزستان تعطیل اعلام و تعطیلات به علت گرما سه روزه شد.
تعطیلی ادارات و بانک‌های خوزستان ۳ روزه شد
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی، فردا دوشنبه در استان خوزستان افزایش قابل‌ملاحظه دما را خواهیم داشت و دمای بیش از ۱۸ شهرستان به بالای ۵۰ درجه خواهد رسید و دمای ۶ شهرستان نیز به بالای ۴۹ درجه می‌رسد. همچنین طبق پیش‌بینی مسئولان برق، فردا پیک مصرف برق را در کشور و در خوزستان خواهیم داشت. بنابراین ممکن است خاموشی‌های با برنامه‌ریزی اعمال شود.

وی افزود: با توجه به گرما و رطوبت خوزستان، امکان خاموشی‌های دوره‌ای وجود ندارد.

بنابراین با توجه به اینکه با پیک مصرف برق فاصله زیادی نداریم، طبق نظر کارشناسان خوزستان، ادارات و بانک‌ها در روز دوشنبه تعطیل اعلام شدند تا شرایط پایدارتری از نظر برق داشته باشیم.

 استانداری خوزستان پیش از این روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری را نیز به دلیل پیش بینی وقوع گرمای شدید تعطیل کرده بود که با این شرایط، تعطیلات استان به علت وقوع گرمای شدید اهواز سه روزه و شامل روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *