سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

موج دوم کرونا محدودیت سنی نمی‌شناسد

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 734913
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: موج دوم شیوع کرونا هیچ محدودیت سنی ندارد و همه افراد از جوان و سالمند را درگیر کرده است.
موج دوم کرونا محدودیت سنی نمی‌شناسد
به گزارش جهان نيوز، شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در زمان حاضر افراد جوان بدون هیچگونه بیماری زمینه‌ای به خاطر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها بستری هستند که برخی از آن‌ها نیز بدحال هستند.

او افزود: مردم باید علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از ماسک نیز استفاده کنند تا میزان انتقال بیماری کاهش یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: اکنون نزدیک به هزار و ۲۰۰ نفر به خاطر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه بستری هستند که بیش از ۲۰ درصد آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

بدیعی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکیدو بیان کرد: هر چه تعداد بیماران افزایش یابد، فشار بر کادر درمانی افزایش یافته و کیفیت خدمات کاهش می‌یابد لذا مردم باید به صورت جدی راهکارهای پیشگیری از این بیماری را رعایت کنند.

او تصریح کرد:بیمارستان شریعتی مشهد با ۱۱۰ تخت و بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) این شهر برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص یافته، اما در صورت ادامه این روند باید بیمارستان‌های دیگری نیز به این امر اختصاص یابند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
عزاداری های محرم باید انجام شود....