پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پرواز مستقیم از تل‌آویو به ابوظبی

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 734830
سه پایگاه اینترنتی ثبت حرکت هوایی، به تازگی حرکت یک هواپیمای ویژه از فرودگاه تل‌آویو به فرودگاه ابوظبی را ثبت کرده‌اند.
پرواز مستقیم از تل‌آویو به ابوظبی
به گزارش جهان نيوز، سه وبگاه مکان‌ یابی هوایی  «Radarbox» ، «FlightAware» و «Flightradar۲۴»، روز چهارشنبه، پرواز مستقیم یک فروند هواپیمای ویژه از تل‌آویو به ابوظبی را ثبت کردند.

به گزارش پایگاه خبری «العهد»، پیشتر این پروازها به طور غیرمستقیم میان تل‌آویو و ابوظبی جریان داشت؛ اما این بار هواپیمای یادشده به صورت مستقیم در فرودگاه ابوظبی فرود آمده است.

مطابق اطلاعات ثبت شده در پایگاه‌های یادشده، روز گذشته، یک هواپیمای مسافربری پس از پرواز بر فراز شهر «شرم الشیخ» در مصر بدون فرود آمدن در این فرودگاه با گذر از حریم هوایی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در فرودگاه ابوظبی فرود آمده است.

 خبرگزاری رسمی امارات،‌ پیشتر،  اعلام کرده بود که چند شرکت اماراتی با شرکت‌هایی اسرائیلی در زمینه مبارزه با کرونا  قرارداد امضا کرده‌اند. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز ضمن تأیید این خبر گفته بود که این رژیم با امارات متحده عربی برای مبارزه با ویروس کرونا همکاری می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *