پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

قابل توجه کلیه دوستان و عزیزانی که در عرصه موسیقی فعالیت می‌کنند

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 734806
اگر موزیک جدید و آهنگ جدید از خود ارائه داده‌اید و در فکر انتشار در سایت و رسانه‌های معتبر موسیقی ایرانی هستید، بهتر است همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در زمینه پخش سراسری آهنگ و پخش آهنگ در سایتهای معتبر و شبکه های اجتماعی استفاده نمائید.

یادتان باشد اگر بهترین صدا و بهترین تنظیم کنندگان هم برای شما موزیک نواخته و تنظیم کرده باشند و بهترین ترانه سرا نیز شعر خود را به شما هدیه داده باشد، برای شنیده شدن اثر خود باید آن را به بهترین نحو ممکن انتشار دهید و یکی از پکیج های پخش سراسری آهنگ را انتخاب کنید.


همانطور که می‌دانید در ابتدا و در سال‌های گذشته وقتی شبکه‌های اجتماعی کمتری بودند فقط سایت‌های معتبر که تعداد اندکی داشتند میوندار کلیه رسانه‌های پخش موزیک بودند، اما حالا با گذشت چندین سال در صورتی که هنرمند بخواهد موزیک و یا آلبوم و ویدیویی از خود منتشر کند باید علاوه بر سایت‌های معتبر در شبکه‌های اجتماعی همچون پیچ های اینستاگرام مرتبط با موزیک و کانال های تلگرام نیز موزیک خود را قرار دهد.

این هماهنگی و انتشار علاوه بر استعداد و اطلاعات و تجربه بالا نیازمند مدیریت قدرتمند می‌باشد که بتوان تک تک این سایت و کانال و پیج ها را هماهنگ کرده تا هرچه سریع‌تر و قویتر موزیک جدید هنرمند دیده و شنیده شود.

با انتخاب ما و تیم رسانه جوان و مدیریت هنری، پخش آثار شما به راحتی و اعتماد کامل علاوه بر کمتر شدن هزینه و وقتی که برای هماهنگی با سایت و کانال و اینستاها می‌گذارید به راحتی می‌توانید نتیجه پخش و انتشار موسیقی خود را با سرچ در گوگل و سایت و کانال‌ها ببینید.

ضمن اینکه تک تک لیست و لینک و گزارش‌های انتشار را برای شما ارسال خواهیم کرد که با خیال راحت حتی در صورتی که وقت نکردید سایت ها را بررسی کنید، در تایمی خاص و خلوت کلیه لیست ها را بررسی و تجزیه تحلیل کنید.

با توجه به اینکه ما همکار سایت و رسانه های دیگر هستیم قطعا هزینه انتشار برای ما خیلی پایین‌تر و سرعت انتشار خیلی بالاتر از هماهنگی که شاید خود شما با این رسانه‌ها انجام دهید است، پس تردید نکنید و اگر قصد پخش گسترده و سراسری موزیک و آثار هنری خود را در دنیای مجازی دارید، همین حالا با کادر مجرب ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان بهترین پیشنهاد را در زمینه پخش برای شما ارائه دهیم و بهترین انتخاب را انجام داده تا شما را هرچه سریعتر به هدف و آرزوی خود برسانیم.

دغدغه ما پخش کننده‌ها از شما هنرمندان بیشتر بوده چرا که با جلب اعتماد شما قطعا همکار و دوستان و آشنایان شما را نیز جذب خواهیم کرد.

پس هم انتشار به نحو احسن انجام خواهد شد و هم شما راضی و سربلند خواهید بود چرا که ممکن است خیلی از همکاران و افراد مبتدی پشنهاد های ارزان و بی‌کیفیتی ارائه دهند و از اینکه شما اطلاعاتی در این زمینه ندارید نهایت سو استفاده را انجام دهند.


ما برای انتشار موزیک شما هیچ پیشنهاد سوخته و بیهوده و حاشیه‌ای نخواهیم داد و تمامی پیشنهادها بر اساس تجربه و درستی و راستی ارائه می‌گردد.

تیم رسانه جوان با بهره گیری از بهترین و با کیفیت‌ترین وب سایت‌های موسیقی مجاز ایرانی توانسته اعتماد بسیاری از هنرمندان را جلب نماید و روزانه آثار موسیقیایی بسیاری را به بازار ارائه دهد.

در صورتی که موزیکتان کاملا آماده شده و نیاز به انتشار و پخش موزیک خود دارید می‌توانید با تیم ما تماس گرفته و صفر تا صد مدیریت پخش را به ما بسپارید.
 
شماره تماس ۰۹۱۲۳۶۸۹۵۷۴
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *