پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

کدام صنوف باید بسته بمانند؟

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 734782
رییس پلیس اماکن عمومی پایتخت درباره اینکه کدام صنوف اجازه فعالیت ندارند، توضیحاتی ارائه کرد.
کدام صنوف باید بسته بمانند؟
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با میزان گفت: در هفته های اخیر، بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، برخی صنوف فعالیت خود را از سر گرفتند و برخی هنوز تعطیل هستند.

آرایشگاه ها باز شوند
وی درباره آرایشگاه های زنانه اظهار کرد: در این هفته، زمان تعطیلی آرایشگاه ها به پایان رسید و تمام سالن ها و مراکز آرایشی می توانند با رعایت اصول بهداشتی، فعالیت خود را از سر بگیرند.

کدام صنف باید تعطیل بماند؟
این مقام انتظامی ادامه داد: چهار صنف قهوه خانه، کافی شاپ، چایی خانه و تالارها هنوز اجازه از سرگیری فعالیت های خود را ندارند و در این باره ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری خواهد کرد.

بازگشایی ورزشگاه ها در گرو تصمیم ستاد
رییس پلیس اماکن عمومی پایتخت درباره فعالیت مراکز ورزشی گفت: برای بازگشایی مجدد ورزشگاه ها و استخرها هنوز تصمیم گیری نشده و این مراکز فعلا باید بسته بمانند.

هر گونه تجمع ممنوع
وی اظهار کرد: برگزاری مراسم های تجمعی مانند عروسی و عزا و همایش ها و کنفرانس ها همچنان ممنوع است.

پلمب واحد های متخلف
سرهنگ مرادی درباره برخورد با متخلفان افزود: پس از اعلام رسمی ستاد، ما به تمام صنوف هشدار دادیم که با مراکز متخلف برخورد می کنیم و همکاری خوبی صورت گرفت.
وی ادامه داد: در هفته اخیر، از بیش از ۱۰۰ واحد صنفی بازدید کردیم که ۴۰ مرکز اخطار دریافت کرده و ۱۵مرکز متخلف پلمب شدند.
مرجع : میزان
برچسب ها: صنوف کرونا تعطیل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *