سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۷

بذرپاش و فروزنده به عنوان گزینه ریاست دیوان محاسبات معرفی شدند

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 734619
رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی و اموال مجلس گفت: مهرداد بذرپاش و لطف‌الله فروزنده را به عنوان دو گزینه نهایی این کمیسیون برای ریاست دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس معرفی کردند.
بذرپاش و فروزنده دو گزینه ریاست دیوان محاسبات
به گزارش جهان نيوز، علیرضا شهبازی رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی و اموال مجلس، اظهار داشت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مهرداد بذرپاش و لطف‌الله فروزنده را به عنوان دو گزینه نهایی این کمیسیون برای ریاست دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس معرفی کردند. 

برپایه این خبر، ضرغام صادقی، عادل آذر، مهرداد بذرپاش و لطف‌الله فروزنده از گزینه‌های این کمیسیون برای ریاست دیوان محاسبات بودند که مهرداد بذرپاش با ۱۵ رأی، لطف‌الله فروزنده با ۱۳ رأی به عنوان گزینه کمیسیون به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

همچنین ضرغام صادقی نیز ۲ رای و عادل آذر ۹ رای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را کسب کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
بعد بگین این مجلس سیاسی کاری نمیکنه...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
فروزنده خوب است
Iran, Islamic Republic of
احمدتوکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس مجلس از وی خواست تا در مورد انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان یکی از منتخبان ریاست دیوان محاسبات تجدید نظر نموده و کمیسیون برنامه و بودجه را از ادامه بررسی صلاحیت وی بازدارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
انگار مهم نیست طرف چه تحصیلاتی داره و سابقه اش چی بوده! خودروسازی باشه میدیم بذرپاش! دیوان محاسبات هم باشه میدیمش به بذرپاش!
جاش مهم نیست فقط بذرپاش بودنش مهمه