جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱۸
زاکانی مطرح کرد

مبارزه با فساد و مساله فرهنگ دو رویکرد اصلی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 734549
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با فساد و پیگیری مساله فرهنگ دو رویکرد اصلی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در مجلس یازدهم خواهد بود.
اولویت‌های فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به آغاز به کار فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در مجلس یازدهم در روز سه شنبه گفت: فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی قبل از مجلس مسئولیت بزرگ زمینه سازی انتخاب هیئت رئیسه را بر عهده داشت و با توجه به تشکیل ساختار های مجلس فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: اعضای فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی متشکل از نمایندگان اکثریت مجلس یازدهم دور هم جمع شوند و پیرامون اساسنامه سپس انتخاب اعضای شورای مرکزی اقدام کنند.

نماینده مردم قم در مجلس یازدهم بیان کرد: جلسه اول پیرامون اساسنامه خواهد بود و در صورت فرصت انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس یازدهم برگزار می شود.

وی در خصوص رویکرد فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در مجلس یازدهم بیان کرد: رویکرد فراکسیون حرکت در مسیر تخصصی بر مبنای خدمت به مردم و تامین معیشت و زمینه سازی تولید ثروت همچنین توزیع مناسب و عادلانه آن در  سراسر کشور خواهد بود.

زاکانی تصریح کرد: فراکسیون به دنبال ایجاد شرایطی است که فساد را به عنوان یک امر فوری در دستور کار قرار دهد و بعد هم فرهنگ در کنار این فوریت دنبال کند.

وی عنوان کرد: آنچه که در پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم و سخنرانی بسیار مهم و اساسی ایشان در دیدار غیرحضوری با نمایندگان آمده بود جزو اولویت ها و کارکردها فراکسیون اکثریت مجلس در جهت عبور از شرایط فعلی برای ایجاد تثبیت در حوزه اقتصاد و گره گشایی از زندگی مردم در حوزه اقتصادی و معیشتی فراکسیون خواهد بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس یازدهم با توجه به اقتضائات کشور پیشرفت ایران اسلامی را مد نظر قرار خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
قانون از کجا آورده را هم پیگری کنید؟
فرصت طلب اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
مجلس به قضیه سلطان گندم (جناب س ،ح ج!!!) هم سر بزند بد نیست
Iran, Islamic Republic of
امورات کشور جزبا شفافیت و هوشمندسازی حل نمی شود، تصویب قانون شفافیت آرا، مذاکرات، حقوق و هدایای نمایندگان و قانون تجمیع اطلاعات مالی و نفوس حداقل کار ضروری است که می‌توانید انجام دهید، ...کنید.
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرتون بده!!!!!!!!!!!!!!! گرونی کمر کارمندا و کارگرا را کاملاً خم کرده
به جای جلسه و جلسه بازی یک اقدام عملی بکنید
مردم منتظر اقدام انقلابی مجلس در ریشه کنی گرانی و مهار تورم هستن
Iran, Islamic Republic of
اقدام رو خوب اومدی .
۱۴۰۰
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
امید است به میدان عمل هم در اید
Iran, Islamic Republic of
...
عجب صبری خدا دارد
Romania
آقای زاکانی ، چرا مجلس در قبال افزایش افسارگسیخته قیمت خودروها توسط خودرو سازان آنهم با مجوز شورای رقابت که مطمنا بعد از باید نام آنرا تغییر داد ، و در قبال افزایش افسارگسیخته قیمت اجناس و کالا ها و میوه‌جات ، سکوت نموده و وزیر صمت و وزیر جهاد کشاورزی را استیضاح نمیکند؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اولویت اصلی تر بستن شبکه های اجتماعی است
Iran, Islamic Republic of
دکتر ما خواهان شفافیت کرسنت ومغاملات وقرار دادهای زنرال بی ستاره هستیم
Russian Federation
....
Iran, Islamic Republic of
فقط بايد عبور كرد وگرنه سر كاريد دكتر
Singapore
........
United States
.......
Russian Federation
یکی از اولویتهای مجلس انقلابی رو دیدیم .....!!!!
.
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر زاکانی ، آیا افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو و موادغذایی و ملزومات نشان دهنده فساد در جامعه نیست؟؟؟!!!...
Romania
مجلس در یاری رسانی به مردم باید یسیار یسیار قاطعانه تر عمل کند.دیگه فرصت حرف زدن گذشته.