پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

قالیباف به خوزستان می‌رود

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 734527
مسئله تأمین حقابه کشاورزی و تعهدات وزارت نفت درباره حق آلایندگی خوزستان از جمله اهداف نخستین سفر استانی رئیس مجلس به خوزستان است.
قالیباف به خوزستان می‌رود
به گزارش جهان نيوز، سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار داشت: با دعوت مجمع نمایندگان خوزستان رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین برنامه استانی به خوزستان سفر می‌کند.

وی درباره جزئیات برنامه سفر قالیباف به خوزستان افزود: موضوعاتی مانند تصویب قانونی برای تأمین حقابه شرب، کشاورزی و محیط زیست خوزستان، تعهدات وزارت نفت درخصوص حق آلایندگی، مسئولیت‌های اجتماعی و عدم واگذاری دانشگاه نفت پیگیری می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: به‌کارگیری مدیران بومی در صنایع و به‌ویژه هیئت مدیره صنایع استان، حذف مدیریت ناکارآمد در حوزه‌های مختلف استان، توسعه و اصلاح راه‌های روستایی‌ و جاده‌های پرتردد، توجه ویژه به اشتغال پایدار در راستای محرومیت‌زدایی از مسایل مدنظر نمایندگان استان در این سفر استانی است.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس یازدهم با اشاره به اهداف اقتصادی سفر قالیباف به خوزستان بیان داشت: رفع موانع سرمایه‌گذاری و کمک به تولید پایدار، راهکارهای رونق و توسعه بخش کشاورزی، ارتقای شاخص‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی و بررسی دلایل عقب بودن توسعه و پیشرفت استان در قیاس با دیگر استان‌ها از اهداف اقتصادی است که در این سفر دنبال می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ماشااله! ماشالا!