جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۲ رکورد تاریخی جدید مسی در لالیگا

دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 734491
فوق ستاره آرژانتینی در این فصل ۲ رکورد تاریخی در لالیگا را جا به جا کرد.
۲ رکورد تاریخی جدید مسی در لالیگا
به گزارش جهان نيوز، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا شب گذشته با اتمام مسابقات فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ برای هفتمین بار عنوان آقای گلی لیگ برتر اسپانیا کسب کرد. 

مسی با زدن ۲۵ گل در این فصل به این جایزه رسید. او برای هفتمین بار عنوان آقای گلی لالیگا را کسب نمود تا با عبور از رکورد تاریخی تلمو زارا به تنهایی رکورددار کسب پیچیچی باشد. لیونل مسی در فصول ۲۰۰۹/۱۰ (۳۴ گل)، ۲۰۱۱/۱۲ (۵۰ گل)، ۲۰۱۲/۱۳ (۴۶ گل)، ۲۰۱۶/۱۷ (۳۷ گل) و ۲۰۱۷/۱۸ (۳۴ گل)، ۲۰۱۸/۱۹ (۳۴ گل) و ۲۰۱۹/۲۰ (۲۵ گل) موفق به کسب عنوان آقای گلی لالیگا شده است.

البته مسی رکورد ژاوی سلطان پاس لالیگا را هم شکست. ابرستاره آرژانتینی شب گذشته با دادن پاس گل به آنسو فاتی تعداد پاس های گل خود را در این فصل به عدد ۲۱ رساند تا بهترین پاسور تاریخ لالیگا در یک فصل باشد.

رئال مادرید هم شب گذشته به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ مقابل لگانس رضایت داد. تیبو کورتوا، گلر رئال مادرید به عنوان بهترین گلر فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ لالیگا انتخاب شد. آخرین باری که رئال این جایزه را گرفته بود به ۱۲ سال پیش برمی گردد.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *