شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱
وزیر ورزش و جوانان:

تمام سهام استقلال و پرسپولیس به مردم می‌ رسد/ دولت و رئیس جمهور بر خصوصی شدن ۲ باشگاه تاکید دارند

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 734314
برای خصوصی شدن ۲ باشگاه زمان زیادی را برای مذاکره و توافق با دولت و نهاد‌های مختلف اختصاص دادم و خوشبختانه امروز این واگذاری با اجماع و نظر موافق رئیس جمهور، دولت و تمامی نهاد‌های مرتبط به صورت کاملا تخصصی و با کمترین خطا توسط سازمان‌های مسئول صورت می‌گیرد.
تمام سهام استقلال و پرسپولیس به مردم می‌ رسد/ دولت و رئیس جمهور بر خصوصی شدن ۲ باشگاه تاکید دارند
به گزارش جهان نيوز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی خراسان جنوبی گفت: کار تاریخی و بزرگی بعد از ۴۱ سال برای استقلال و پرسپولیس در حال انجام است و امیدوارم با حمایت همه دوستداران فوتبال و به ویژه پیشکسوتان عزیز در آینده نزدیک شاهد واگذاری سرخابی ها باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: برای خصوصی شدن ۲ باشگاه زمان زیادی را برای مذاکره و توافق با دولت و نهاد‌های مختلف اختصاص دادم و خوشبختانه امروز این واگذاری با اجماع و نظر موافق رئیس جمهور، دولت و تمامی نهاد‌های مرتبط به صورت کاملا تخصصی و با کمترین خطا توسط سازمان‌های مسئول صورت می‌گیرد.

سلطانی فر گفت: در پرسپولیس و استقلال آینده دولت هیچ سهمی را از ۲ باشگاه را برای خود نگه نمی‌دارد و تماما در فرآیند واگذاری در اختیار مردم، هواداران و پیشکسوتان قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با متخصصان زیادی در حوزه اقتصاد و بازار بورس صحبت کرده ام و با اطمینان می‌گویم ورود استقلال و پرسپولیس به بورس، رونق آن را افزایش خواهد داد و کسب و کار‌های این بخش به واسطه هواداران میلیونی و جدید الورود رشد زیادی خواهد کرد.

مسعود سلطانی فر گفت: مطمئن هستم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، هم سودآوری آن‌ها افزایش پیدا می‌کند و هم بسیاری از مشکلات مدیریتی و مسائل سال‌های گذشته این ۲ تیم تکرار نخواهد شد.
مرجع : پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
سهام اینها اگر استفاده ای داشت مسئولین محترم تا حا لا ترتیب آنرا داده بودند یا برای خودشان یا اطرافیان خود؟