جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

شناسایی و دستگیری عوامل اصلی تشویق به آشوب در خراسان رضوی

پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب: 734090
شماری از عوامل اصلی گروه های معاند که مردم را به تجمع و اعتراضات خیابانی تشویق می کردند، شناسایی و دستگیر شدند. در سوابق برخی از این افراد، اقداماتی همچون جاسوسی علیه امنیت ملی نیز دیده می‌شود.
دستگیری عوامل تشویق به آشوب در خراسان رضوی
به گزارش جهان نيوز، سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با اشراف اطلاعاتی و اقدام سازمان اطلاعات سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی شماری از عوامل اصلی گروه های معاند که ضمن ارتباط با شبکه های ضدانقلاب، با انتشار فراخوان هایی هواداران و مردم را به تجمع و اعتراضات خیابانی تشویق می کردند، شناسایی و دستگیر شدند. در سوابق برخی از این افراد، اقداماتی همچون جاسوسی علیه امنیت ملی، دعوت به اغتشاش و تلاش برای برهم زدن نظم عمومی از طریق فضای مجازی دیده می‌شود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
به تلاش گرفته میشند بعد تعدادی مسئول مرفه و با اسکورت بخاطر 4 تا رای بیشتر که فایده ای هم نداره می بخشند و خودشون رو اسیر جو سازی تعدادی مزدور راه باز کن می کنند که با هر توجیه دینی و غیر دینی اشتباه هست