جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۹

انهدام تیم منافقین در شیراز توسط اطلاعات سپاه +جزئیات

پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 734081
تیم اقدامی گروهک تروریستی منافقین که به منظور انجام عملیات ایذائی وارد استان فارس شده بود توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.
انهدام تیم منافقین در شیراز توسط اطلاعات سپاه +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، در پی اشراف اطلاعاتی بر روی تحرکات و فعالیت های عناصر خودفروخته منافقین در داخل کشور؛ تیم اقدامی این گروهک تروریستی که به منظور انجام عملیات ایذائی وارد استان فارس شده بود توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.

پیش از این انجام اقدامات ایضائی در ایام سالگرد ارتحال رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برنامه کاری این تیم بوده که بواسطه هوشیاری و اشراف اطلاعاتی این تیم ناکام ماند.

جلال یارمحمدی معاون روابط عمومی سپاه فجر فارس گفت: تیم تروریستی منافقین که با هدف انجام عملیات خرابکارانه سازماندهی شده بود، قبل از انجام هرگونه عملیاتی به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه دستگیری اعضای این تیم طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و امنیتی صورت پذیرفت، افزود: این تیم برای انجام عملیات خرابکارانه در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی کرده بود که با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه فجر این طرح منافقین ناکام ماند.

برنامه‌ریزی تیم تروریستی منافقین برای انجام عملیات خرابکارانه در سالگرد ارتحال امام(ره) در شیراز

معاون روابط عمومی سپاه فجر فارس بیان کرد: اعضای تیم تروریستی سازمان منافقین که با هدف انجام عملیات خرابکارانه وارد استان فارس شده بودند توسط سازمان اطلاعات سپاه فجر شناسایی و دستگیر شدند.

یارمحمدی با بیان اینکه اعضای این گروه تروریستی از بدو ورود به استان فارس تحت رصد اطلاعاتی این سازمان قرار داشتند، گفت: تیم تروریستی منافقین که با هدف انجام عملیات خرابکارانه سازماندهی شده بود قبل از انجام هرگونه عملیاتی به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه دستگیری اعضای این تیم طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و امنیتی صورت پذیرفت، خاطرنشان کرد: این تیم برای انجام عملیات خرابکارانه در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه ریزی کرده بود که با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه فجر این طرح منافقین ناکام ماند.

معاون روابط عمومی سپاه فجر فارس با بیان اینکه اعضای تیم تروریستی دستگیر و عناصر وابسته به این تیم نیز کاملا شناسایی شده اند، گفت: تحرکات گروهک های معاند کاملا تحت رصد اطلاعاتی قرار دارد و فرآیندهای قانونی در رابطه با اعضای دستگیر شده این تیم تروریستی نیز در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حضور آمریکا جنایتکار شماره یک در عراق عامل اصلی ناآرامی در خاک ایران است.
Iran, Islamic Republic of
دخالت، مداخله و رفتار آمریکا را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
ببینید | اعتراف کارشناس آمریکایی: ما سردار سلیمانی را ترور کرده‌ایم!
Iran, Islamic Republic of
روسیه در لیبی حضور نظامی ندارد/ ولی متاسفانه آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر ازسال 2003 تاکنون از تروریسم، القاعده و دیگر گروه های تروریستی در لیبی کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد..
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 1945 تاکنون تهدیدی برکل منطقه خاورمیانه و جهان است.
آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی و به ویژه رژیم کودک کش صهیونیستی کل جهان را تهدید می کند.
United States
خوب کاری کردید گرفتیدشان.... دمتان گرم....
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات که با کار اطلاعاتی ، گروه تروریستی منافقین را که روزی ادعای جانشینی نظام جمهوری اسلامی داشت برای همیشه منزوی واز صحنه سیاسی حذف نمودند.
Iran, Islamic Republic of
آقای عزیز اطلاعات سپاه ه نه وزرات وزرات الان دست دولته کجا سیر می کنی
Iran, Islamic Republic of
وزارت پر هزینه وزارت اطلاعات کجاست؟
United States
راه شهدا و سردار عزیزمان تا ظهور مولا ادامه دارد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق ...درود بر سلحشوران نیروهای مسلح ....خداوند پشت وپناهتان باد ...
Iran, Islamic Republic of
اعضای یک تیم خرابکار وابسته به منافقین مورد حمایت آمریکا، فرانسه و عربستان سعودی دستگیر شدند.
Iran, Islamic Republic of
الان دوباره با جو سازی ماهواره ها ، هشتگ سازی می شود که این ها منافق نیستند، رهایشان کنید.
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از قوه قضائیه و نیروی انتظامی دلاور
مهدی کیوانلو
Iran, Islamic Republic of
مامدیون سربازان گمنام امام زمان عج هستیم خدانگهدارتان دعای سیدعلی بدرقه راهتان
تذكر مهم
Iran, Islamic Republic of
واژه «ايضائي» از لحاظ املايي غلط است بايد بنويسيد: «ايذائي» كه از ريشه اذيت گرفته شده است.
لطفا در نگارش واژگان دقت كنيد از خبرنگاران و خبر نويسان يك سايت خبري، اين اشتباهات بعيد است!
Iran, Islamic Republic of
آفرین
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام بدون تعارف بدون تملق و بدون چاپلوسی اگر امروز پس از چهل و یک سال آرامشی در کشور جاری و مستمر است به پاس همین مجاهدتهای خاموش سربازان گمنام امام زمان است که تاکنون با درایت و شجاعت و شهامت