پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

اقامه نماز جماعت در مساجد شهر تهران لغو شد

سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 733869
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در پی ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای مساجد کلان شهر تهران، طی پیامی اعلام کرد: در این مدت، مساجد، بدون برگزاری نماز جماعت، در هر سه نوبت باز است.
اقامه نماز جماعت در مساجد شهر تهران لغو شد
به گزارش جهان نيوز، مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای مساجد کلان شهر تهران، پیامی برای ائمه جماعات استان تهران صادر کرد که در ادامه می‌آید:

باسمه‌تعالی
ائمه محترم جماعات استان تهران
سلام علیکم

با احترام، به استحضار می‌رسانیم براساس ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، محدودیت‌های جدید، صرفاً مربوط به مساجد کلان شهر تهران و شهرهای قرمز استان است. لذا فعالیت مساجد در سایر شهرها کما فی السابق ادامه خواهد داشت و در تهران هم ظرف یک هفته پیش رو، مساجد، بدون برگزاری نماز جماعت، در هر سه نوبت باز و با حضور امام جماعت در خدمت مؤمنین خواهند بود.

لازم به ذکر است که گفت‌وگو با مسئولان مرتبط وزارت بهداشت و وزارت کشور برای رفع ابهامات و شفاف کردن شرایط ادامه فعالیت مساجد ادامه دارد و نتایج حاصل متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قریشی
Iran, Islamic Republic of
"در تهران هم ظرف یک هفته پیش رو، مساجد، بدون برگزاری نماز جماعت، در هر سه نوبت باز و با حضور امام جماعت در خدمت مؤمنین خواهند بود."
جمله بسیار مسخره و بی معنی است. اگر نماز گزار و امام جماعت باشد چرا با رعایت فاصله حدود یک متر نماز جماعت برگزار نشود؟!!
در حالی که در مترو و اتوبوس و تاکسی و بازار هیچوقت این فاصله رعایت نمیشود. به نظر من مشکل جای دیگر است!!
Romania
اگر نماز جماعت باشه که نظم و فاصله اجتماعی بهتر رعایت میشه. .
صادق
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی این است که تصمیم گیران امر کرونا، توسل و ارتباط معنوی را جزو نیازهای انسان ها نمی دانند و اهمیتی برای نیازهای معنوی انسان درنظر نمی گیرند.
Iran, Islamic Republic of
فقط اقامه نماز جماعت باعث ایجاد کرونا می شود
شلوغی های شهر، بازارها، مترو، بی آر تی ادارات و ... ویروس کرونا وجود ندارد
برگزاری مراسم مذهبی و هیات و جمع شدن بچه مذهبی ها کنار هم فقط ایجاد کرونا می کند!!!!!!