جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

ترامپ: شرایط امنیتی آمریکا از افغانستان بدتر است

سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 733822
رئیس جمهور آمریکا از اعزام نیروهای فدرال به شهرهای بزرگ و مهم برای مقابله با موج گسترده جرائم خشونت آمیز خبر داده است.
ترامپ: شرایط امنیتی آمریکا از افغانستان بدتر است
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: احتمالا نیروهای فدرال به شهرهای بزرگ و مهم اعزام خواهند شد تا با موج جدید جرائم خشونت آمیز مقابله کنند.

بر اساس این گزارش، ترامپ در اظهاراتی در روز دوشنبه در کاخ سفید افزود: ما به زودی اقداماتی انجام خواهیم داد که تصور می‌کنم شما از اجرای آن راضی و خوشحال خواهید شد. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم موارد جرائم خشونت آمیز در آمریکا افزایش یابد. تنها در تعطیلات هفته گذشته بر اثر تیراندازی در شیکاگو 22 نفر کشته شده‌اند.

وی اظهار داشت: این مساله اصلا قابل تحمل نیست. این شرایط بدتر از افغانستان است، بدتر از هر منطقه جنگی دیگری. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این روند ادامه داشته باشد.

پس از قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط یک مامور پلیس سفیدپوست در مینیاپولیس، جرائم خشونت آمیز در این کشور به سرعت افزایش یافته است. معترضان بر این باورند که رفتارهای پلیس آمریکا به شدت تبعیض آمیز و وحشیگرانه است.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
که سعودی ها جنایتکار شماره یک و اماراتی ها جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر از سال 2015 تاکنون بیش از 999 میلیارد دلار در جنگ یمن هزینه کردند....
Bulgaria
قابل توجه ترامپ پرستان ... خود احمقش گفته امنیت آمریکا از افغانستان کمتره