پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
در مجمع عمومی عادی شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اعلام شد؛

افزایش ۴۸ درصدی تولید سنگ آهن در سال جهش تولید

سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 733796
مدیرعامل شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اعلام کرد: میزان تولید سنگ آهن در این شرکت طی سه ماه نخست سال جاری به 600 هزار تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 48 درصد افزایش داشت و شعار "جهش تولید" را محقق کرد.
افزایش ۴۸ درصدی تولید سنگ آهن در سال جهش تولید
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مهدی بهرامی در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان افزود: این شرکت در سال گذشته 2میلیون و 120 هزار تن سنگ آهن تولید کرد. همچنین میزان باطله برداری در سال 98 حدود 22 میلیون تن بود.

وی ادامه داد: برنامه تولید سنگ آهن شرکت صنایع و معادن ماهان سیرجان در سال 99 دستیابی به تولید 3 میلیون تن سنگ آهن است که اکنون روند مناسبی را طی می کند.
جلسه مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به 29 اسفند 1398 شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان(سهامی خاص) به ریاست صادق جاهد خطیبی مدیرعامل هلدینگ ماهان در سالن اجتماعات بانک گردشگری برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد دوره سال منتهی به 29 اسفند 98 ، گزارش حسابرس و بازرس قانونی ارائه شد و صورت های مالی این دوره به تصویب سهامداران رسید.

در پایان این جلسه، روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت انتخاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *