پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۰
۵

برندگان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد+ جدول

دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب: 733743
نتایج قرعه کشی k132 و سایر محصولات ایران خودرو که صبح امروز برگزار شده بود اعلام شد.
برندگان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد+ جدول
به گزارش جهان نيوز، مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو صبح امروز با حضور مسئولان و نهاد‌های ناظر برگزار و از بین ۷۰۰ هزار نفر متقاضی ثبت نام کننده ۳۵ هزار نفر برنده انتخاب شدند تا در طرح مشارکتی ایران خودرو صاحب خودرو شوند.

ثبت نام کنندگان طرح مشارکت در تولید گروه صنعتی ایران خودرو هم اکنون می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی خود استعلام بگیرند که نام آن‌ها جزو برگزیدگان قرعه کشی هست یا خیر. امروز صبح مراسم قرعه کشی ۱۰ محصول گروه خودرو سازی ایران خودرو در محل این شرکت برگزار شد و لیست برگزیدگان  اکنون در سایت ایران خودرو اعلام شده است .

قسمت اول برندگان قرعه کشی k۱۳۲ و سایر محصولات
 
نتایج قرعه کشی k132 و سایر محصولات ایران خودرو اعلام شد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بیشتر یک شوخی می ماند!
بنده نوعی خودرو نداشته-گواهینامه هم دارم در هرسه مرحله قرعه کشی شرکت کرده ام اما هیچگاه اسم بنده در نیامده است بستگان با داشتن خودرو اسم شان در آمده است لذا خواهشمندم دلیل عدم برنده شدن را اعلام فرمایید مثلا استعلام نداشتن گواهینامه وغیره.
جهان نیوز یک خواهش محض رضای خدا برای پیگیری ماجرا واینکه چگونه است که در بخشنامه ایران خودرو اعلام گردیده بود نداشتن پلاک فعال خانواده !
حال دوستان ایران خودرو تنها شانس خانواده های مستضعف با داشتن خودرویی که سالها از عمر مفیدش گذشته بود وتنها شانس برای تبدیل ثبت نام در ایران خودرو بود را گرفته بودند لذا بهتر نبود برای پلاک فعال خانواده عمر واستهلاک ماشین را لحاظ می کردند مثلا بجز خانواده هایی با پلاک فعال که 5سال از عمر ماشین گذشته باشد.
ناشناس
United Arab Emirates
باسلام خواهشمندیم کسانی که درقرعه کشی برنده نشدن بدون ثبت نام مجدد درقرعه بعدی شرکت بدیدچونکه واقعا برای بعضیا دسترسی به سایت خیلی راحت نیست
United States
فردی که ۱۸ ساله می شودو گواهی نامه می گیرد فردی مستقل محسوب می شود دختر من در یک روستا معلم است باید با وسیله شخصی رفت وآمد کند خودم یک سواری مدل ۷۵ دارم دخترم نباید خودرو ثبت نام کند؟ این چه شرطی است ؟ هرفرد ۱۸ ساله که گواهی نامه داشته باشد باید بتواند برای خودرو ثبت نام کند.
داود خوردن
Romania
۳بار نوشتم برام در نیامد از هرکیم پرسیدم گفت در نیامده پس برای کی در میاد