شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۷

ارتش یمن: تأسیسات نفتی و پایگاه‌های نظامی سعودی را با موشک‌ بالستیک و پهپاد هدف قرار دادیم

دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 733652
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در اطلاعیه‌ای از هدف قرار دادن تأسیسات نفتی و پایگاه‌های نظامی دولت سعودی با موشک‌های بالستیک و پهپاد خبر داد.
حمله موشکی به تأسیسات نفتی و پایگاه‌های نظامی سعودی
به گزارش جهان نيوز، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در اطلاعیه‌ای به شرح عملیات وسیع بامداد امروز (دوشنبه) علیه تأسیسات نفتی و مواضع نظامی عربستان سعودی پرداخت.

به نوشته وبگاه المسیره، وی گفت که نیروهای مسلح یمن در یک عملیات وسیع، تعدادی از پایگاهها و تأسیسات حیاتی و نظامی دشمن سعودی را در مناطق «جیزان»، «نجران» و «عسیر» در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

در این حملات که به وسیله موشک‌های بالستیک و پهپادهای تهاجمی صورت گرفت، آشیانه جنگنده‌ها و سامانه‌های دفاع موشکی پاتریوت در پایگاه «خمیس مشیط» و فرودگاههای «ابها»، «جیزان» و «نجران» هدف قرار گرفت.

همچنین تأسیسات بزرگ نفتی در منطقه صنعتی «جیزان» به دقت در هم کوبیده شد و به گفته «یحیی سریع» این حملات در پاسخ به «جنایت‌های دشمن» که آخرین آن جنایت استان «حجه» بود و ادامه محاصره و همچنین همزمان با سالروز جنایت «تنومه» انجام شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه از حمله به پایگاه نظامی «تداوین» در استان «مأرب» به هنگام نشست فرماندهان سعودی با عناصر وابسته به دولت مستعفی خبر داد و گفت که در این حمله دهها تن کشته و زخمی شده‌اند.

یحیی سریع با تأکید بر ادامه «دفاع مشروع» گفت که این حملات تا تحقق آزادی و استقلال یمن انجام خواهد شد و نیروهای مسلح یمن تردیدی در اجرای عملیات‌های «دردناک» در آینده نیز نخواهند داشت.

برخی کاربران سعودی بامداد امروز از شنیده شدن صدای انفجار در شهرهای خمیس مشیط و ابها در عربستان سعودی خبر دادند و نوشتند که صدای این انفجارها بسیار مهیب بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
فقط شلیک به پایتخت عربستان میتواند معادله رابه نفع مردم مظلوم یمن تغییردهد باید کاخ نشینان ال سعود بدانند که عواقب جنگ یمن برای آنها خطرناکه
مریم
Iran, Islamic Republic of
یمن پیروز است
United States
جواب اسرائیل در یمن نیست...... در خود فلسطین اشغالی باید باشد....
Iran, Islamic Republic of
جواب اسرائیل در فلسطین و یمن و لبنان و عراق و سوریه و همه جای عالم است.
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر حق مردم مظلوم یمن اندکی با این رشادت ادا شد
Iran, Islamic Republic of
تمام زورگویان و مستکبران و عربستان که خدمتگذار آنها است اگر قابل هدایت نیستند و دست از شرارت بر نمی دارند انشاءالله به یاری خدا نابود شوند
Iran, Islamic Republic of
دم هر یکی جواب عربستان جنایتکار رو داده گرم
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
انگلیس به ۱۷ کشور ناقض حقوق‌بشر تجهیزات جاسوسی و شنود صادر کرده است
تازمانیکه پالایشگاهها وتلمبه خانهای نفت ویندر گاهها .وکاخهای این شجره ملعونه .هرروز با دهها فروند پهباد وموشکهای بالستیکو کروز هدف قرار نگیره تسلیم این شجره خبیثه سرعت بیشتری نخاهد گرفت .بخصوص درمرکز عربستان.دولتمردان ایرانی موظفند که بنحوی کمک تسلیحاتی برسونن.تا این جنگ خانمانسوز هرچه زود ترپایان یابد
مسعود
Iran, Islamic Republic of
اروپا و آمریکا از این زدو خورد بده شون نمیاد ...
samadaraz
Iran, Islamic Republic of
نیروهای آزاده و دلاور یمانی به پیش. خداحافظ شما باشد.شمانیروهای اسلام محمدی وشیعه علوی هستین وبه همین خاطر هیچ وقت شکست نخواهیدخورد.بلکه پیروزی حق شما برادران شیعه هست.ودولت و نظام جمهوری اسلامی ایران بایدتاجایی که ازدستش برمیاید به کمک یمانی بشتابدباتمام امکانات و ذره ای درسیاست پشتیبانی از مردم مظلوم یمن کوتاهی نکند ومن میدانم که نخواهدکرد.جهان شیعه منتظرخروج یمانی هست تاوعده خدا تحقق یابد.اللهم عجل لولیک الفرج.
Iran, Islamic Republic of
..........
علی رضایی
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
اگر موشکهای یمن بسوی کاخ سلمان وپسر شروش محمد شلیک شود مطمئنن سریع جنگ بنفع یمنیها تمام میشودچون این حاکمان مستبت سعودی با پرتاب موشک باین شهر انشهر سر عقل نمیایند باید حملات به شیشه جانشان هدف گیری شود
سید مصطفی
Iran, Islamic Republic of
مقاومت پیروز است .انشالله انصار الله ریاض را با خاک یکسان کند و کاخ های ظلم آل سعود را نابود کند .