جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۵

شکایت دیده‌بان شفافیت و عدالت از تاجگردون به شعبه ۷ ارجاع شد

دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 733647
پرونده شکایت دیده بان شفافیت و عدالت علیه تاجگردون رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با دستور دادستان تهران به شعبه 7 بازپرسی کارکنان دولت ارجاع شد.
به گزارش جهان نيوز، آرش کبیری نماینده دیده بان شفافیت و عدالت در پیگیری شکایت قضایی از آقای تاجگردون در گفتگو با الف گفت: پرونده شکایت دیده بان شفافیت و عدالت با دستور دادستان تهران به شعبه 7 بازپرسی  کارکنان دولت ارجاع شد.

براساس ماده 30 دستورالعمل «نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه» سازمان های مردم نهاد می توانند در موضوعات مندرج در ماده ۶۶ و ماده ۱۴ قانون حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر اعلام جرم نموده و در فرایند دادرسی مشارکت داشته باشند.

لذا دیده‌بان در 19 خرداد 98 طی نامه ای رسمی و بر شمردن موارد تخلف با طرح شکایت از تاجگردون خواستار رسیدگی قضایی به این موارد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهندس نفت
Iran, Islamic Republic of
. تاجگردون کله پا شد رفت . بچسبید به مسئولینی که الان دارند از صندلی خود سوء استفاده میکنند . آنها باید برکنار شوند. تاجگردون به گورستان تاریخ پیوست...
Iran, Islamic Republic of
باید تاجگردونهای دیگر هم با محاکمه این بابا بفهمند که دیگر تمام شد کسانی که آمدند برای خود اطرافیانشان کار کنند تمام شد آن کسانی هم اموال بی حساب کتابی را که با رانت خواری جمع کردند باید جواب دهند از کجا آورده اند؟
صنا
Iran, Islamic Republic of
موافقیم که تاحگردون محاکمه بشه
Iran, Islamic Republic of
فقط محاکمه واشد مجازات
تقاضای محاکمه عباس آخوندی
Iran, Islamic Republic of
آقای عباس آخوند وزیر سابق مسکن هم بدلیل قصور و تخطی از برنامه ساخت مسکن که نتایج گرانی افسار کسیخته آن امروزه نمایان شده است باید محاکمه شود...