پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

سقف وام مشاغل خانگی ۵۰ میلیون تومان شد

دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب: 733624
دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی گفت: سقف وام برای مشاغل خانگی به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
سقف وام مشاغل خانگی ۵۰ میلیون تومان شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از صداوسیما، خانم مهناز امامدادی دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور گفت: میزان وام برای مشاغل خانگی برای اشخاص حقیقی تا سقف 50 میلیون تومان شده، در حالی که قبلاً این رقم 20 میلیون بود و برای فعالیت‌های گروهی و شبکه‌ای و پشتیبانی هم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: رویکرد ما تعامل با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح و ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی برای اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت‌های بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی و ایجاد امکان و تسهیل نظارت وزارت بر فرآیند اجرای طرح از طریق نرم‌افزار کنترل پروژه و بازدیدهای میدانی است.

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور افزود: فهرست این کسب و کارها را داریم و با توجه به استحقاق آن‌ها برای دریافت این تسهیلات به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در مرحله اول شامل شناخت ظرفیت‌ها و مزیت‌های منطقه است و توانمندی افرادی که در رشته‌های مختلف در آنجا وجود دارند و افرادی که می‌توانند در این روند مفید باشند. مرحله دوم تقویت افرادی است که می‌توانند در این طرح مفید باشند و در مباحث کارآفرینی، بازارشناسی و … آموزش‌هایی ارائه می‌شود.
برچسب ها: مشاغل خانگی وام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
......