چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب: 733617
رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور خدمت داوطلبان و متقاضیان اعلام شد. تمامی افراد می توانند در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام در رشته های فراگیر پیام نور اقدامات لازم را انجام دهند. در این میان افراد شرکت کننده در این آزمون مهم به دنبال راهی برای قبولی در این آزمون مهم هستند. مشاوران خبره در این زمان مطالعه جزوات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و همین طور نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور را به داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در این آزمون پیشنهاد می کنند.
 
در این نوشته، قصد ارائه توضیحاتی را برای شما در رابطه با رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را برای شما دوستان و عزیزان داریم. امیدواریم با مطالعه متن حاضر اطلاعات لازم را در رابطه با رشته های فراگیر پیام نور بدست آورید و با این رشته های شناخته شده آشنایی لازم را پیدا کنید.
 
جهت آشنایی با انواع رشته های ارائه شده در دوره ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 
9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 
 
چه زمانی می توان برای ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقدام کرد؟
معمولاً زمانی که افراد فرصت قبولی در کنکور کارشناسی ارشد ورودی دانشگاه ها را پیدا نمی کنند می توانند برای ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقدامات لازم را انجام دهند.

در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های فراگیر پیام نور باید خدمت شما دوستان و داطلبان عزیز عرض کنیم که به طور معمول افراد در مهر ماه می توانند برای ثبت نام در رشته های فراگیر پیام نور اقدام بفرمایند.

هر چند در رابطه با سال جاری فعلاً‌ نمی توانیم رأی قطعی در رابطه با زمان برگزاری ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور خدمت شما ارائه کنیم.
علت این موضوع هم کاملاً مشخص و مبرهن است و آن هم چیزی نیست به جز به حالت تعلیق درآمدن زمان برگزاری آزمون های برگزار شده برای دوره های مختلف تحصیلی که ارشد پیام نور را نیز شامل می شود.

در حال حاضر و با توجه به شیوع بیشتر ویروس کرونا در روزهای اخیر و به خصوص احتمال بیشتر شدن آمار مبتلایان و کشتگان در فصل پاییز نمی توانیم نظر قطعی در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سال جاری خدمت شما دوستان عزیز بدهیم.
 
آیا مهلت ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تمدید هم می شود؟

معمولاً بعد از اتمام زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام داوطلبان شاهد تمدید نیز هستیم.

در واقع، این فرصتی است که در اختیار افراد جا مانده از ثبت نام قرار می گیرد تا بدین ترتیب آن ها هم بتوانند در این آزمون ثبت نام کنند.

در این زمان تمامی داوطلبان جا مانده از ثبت نام امکان ورود به سامانه جهت انجام ثبت نام البته در صورت واریز وجه مورد نظر را دارند.

البته افرادی که قبلاً ثبت نام خود را انجام داده اند در این زمان می توانند جهت انجام ویرایش و اصلاح موارد مندرج در فرم ثبت نام اقدام کنند.
 
چگونه می توان برای ثبت نام در رشته های فراگیر پیام نور اقدام کرد؟

آیا شما دوست عزیز داوطلب اطلاعی از نحوه ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور دارید؟

آیا می دانید به چه صورت می توان این کار را انجام داد؟ این ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گیرد یا حضوری؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود.

ثبت نام در رشته های فراگیر پیام نور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبان و متقاضیان صورت می گیرد.

هر کدام از داوطلبان ادامه تحصیل در رشته های فراگیر ارشد می توانند بعد از ورود به این سامانه شناخته شده اقدامات لازم را جهت ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه انجام دهند.

البته دقت داشته باشید که قبل از هر اقدامی برای ثبت نام دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته فراگیر ارشد و همین طور مطالعه خط به خط و ریز به ریز آن برای هر فرد داوطلب الزامی است.

در این دفترچه می توانید مواردی همچون لیست رشته های ارشد فراگیر و همین طور منابع مورد نیاز برای مطالعه و قبولی در این آزمون را پیدا کنید.

فقط توجه داشته باشید که ثبت نام برای انتخاب رشته در رشته های فراگیر ارشد با پرداخت هزینه برای داوطلبان میسر است و افراد باید بعد از پرداخت هزینه به صورت اینترنتی و آنلاین اقدامات لازم را برای تکمیل فرم و ثبت نام انجام دهند.
 
 
جهت ثبت نام در رشته های فراگیر به چه مدارکی نیاز است؟
یکی از سؤالاتی که ممکن است در ذهن شما به عنوان یک داوطلب مطرح شود این است که برای ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به چه مدارکی نیاز است؟

توجه کنید که بدون داشتن این مدارک به هیچ وجه نمی توانید برای ثبت نام فراگیر ارشد اقدام بفرمایید.

باید عرض کنیم که این مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شامل شناسنامه، کارت ملی، شماره سریال ثبت نام، ارائه تأییدیه برای افراد دارای معلولیت و عکس اسکن شده فرد متقاضی و داوطلب اشاره کرد.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
 
آیا شناختی از لیست رشته های پیام نور در دوره فراگیر ارشد دارید؟
رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در گروه های مختلفی از جمله علوم انسانی و علوم پایه قرار می گیرند.

 در این بخش با ذکر شماری از این رشته های تحصیلی دوره ارشد در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم.
 
 
رشته های ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور
آموزش زبان انگلیسی حقوق خصوصی
برنامه ریزی درسی حسابداری
ادبیات عربی روان شناسی بالینی
تاریخ گرایش تاریخ اسلام روان شناسی عمومی
جامعه شناسی روان شناسی تربیتی
حقوق بین الملل زبان و ادبیات انگلیسی
علوم سیاسی مدیریت آموزشی
ریاضی محض گرایش آنالیز شیمی گرایش شیمی آلی
 
 
چگونه می توانم در آزمون فراگیر ارشد پیام نور پذیرفته شوم؟
برای قبولی در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در صورتی امکان پذیر است که اصولی را رعایت کنید و با پشتکار و اراده تمام جلو بروید.

به این صورت که، مطالعه جزوات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و همین طور نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور در سال های گذشته می تواند کمک زیادی به شما دوستان عزیز کند.

در واقع، با مطالعه جزوات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور است که می توان تمامی نکات و جزئیات مهم هر یک از دروس را تنها در یک جزوه مطالعه کرد.

از طرف دیگر، با مطالعه جزوات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می توان به خلاصه مطالب و محتوی درسی و همین طور تست های تألیفی همراه با پاسخنامه تشریحی دسترسی پیدا کرد.

از طرف دیگر، مطالعه نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور می تواند به فرد کمک زیادی کند و از میزان استرس ها و نگرانی های وی کم کند.

زیرا فرد با مطالعه نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور می تواند با نحوه طراحی سؤالات و همینطور تعداد سؤالات مطرح شده از هر فصل از کتاب های درسی آشنایی لازم را پیدا کرد.

بعلاوه، از طریق بررسی و مطالعه نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور است که می توان به بودجه بندی سؤالات مطرح شده در هر آزمون نیز پی برد.

اگر به دنبال دسترسی به بهترین جزوات کارشناسی ارشد پیام نور و همین طور کامل ترین نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور هستید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می توانند جامع ترین جزوات کارشناسی ارشد پیام نور و همین طور نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور را در اختیار شما دوستان و عزیزان همیشه همراه قرار دهند. 
 
قبل از انتخاب رشته و ثبت نام ارشد فراگیر از شهریه این دوره مطلع شوید 
بحث شهریه پرداختی برای هر ترم تحصیل در دانشگاه پیام نور در دوره ارشد فراگیر از جمله موضوعاتی است که ذهن داوطلبان و متقاضیان ثبت نام و ادامه تحصیل در این دوره را به خود مشغول کرده است. 

شهریه دوره ارشد فراگیر پیام نور در دو گروه شهریه ثابت و همین طور متغیر قرار می گیرد.

مورد دیگر این که، شهریه پرداختی برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد فراگیر از هزینه هر ترم تحصیل در دانشگاه آزاد و یا دانشگاه های پردیس خودگردان کمتر است. 
دقت داشته باشید که قبل از هر اقدامی برای ثبت نام از لیست مبلغ شهریه پرداختی برای ثبت نام و انتخاب واحد در هر ترم تحصیلی مطلع شوید. 
 
 
برای اطلاع از بهترین رشته های دوره ارشد فراگیر دانشگاه های پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 
9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *