جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

بیرانوند پرونده طلب برانکو را می‌بندد

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب: 733615
باشگاه پرسپولیس که برای فرار از محرومیت‌های احتمالی فیفا ناچار است پرونده بدهی به دو سرمربی خارجی خود را ببندد، در تازه‌ترین اقدام قصد دارد از پول بیرانوند بدهی برانکو را بدهد.
بیرانوند پرونده طلب برانکو را می‌بندد
به گزارش جهان نيوز، باشگاه پرسپولیس که برای فرار از محرومیت‌های احتمالی فیفا ناچار است پرونده بدهی به دو سرمربی خارجی خود را ببندد، در تازه‌ترین اقدام قصد دارد از پول بیرانوند بدهی برانکو را بدهد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور سه عضو خود تشکیل جلسه داد تا درباره امور جاری این باشگاه در قبال مسائل مالی و همچنین پرونده های محکومیت خود از سوی فیفا تصمیم گیری کنند.

سنگین ترین پرونده محرومیت باشگاه پرسپولیس مربوط به برانکو ایوانکوویچ می شود که طبق حکم اولیه فیفا بایستی مبلغ یک میلیون و پنجاه هزار یورو به همراه پنج درصد از سود این پول به حساب سرمربی پیشین سرخپوشان واریز شود.

همچنین نزدیک به ۳۵۰ هزار یورو بایستی به دستیاران برانکو پرداخت شود.

باشگاه پرسپولیس با وجود اعتراض به این محکومیت و ارسال لایحه دفاعی ۱۳۰۰ صفحه ای خود به دادگاه عالی ورزش، امیدی به پیروزی در آن ندارد. از این رو هیات مدیره این باشگاه تصمیم جدید برای پرداخت طلب کادرفنی سابق این تیم گرفته است.

باشگاه پرسپولیس در صورت حضور علیرضا بیرانوند در تست های پزشکی آنتورپ بلژیک و تمرینات گروهی این تیم مبلغ ۵۰۰ هزار دلار دریافت می کند.

هیات مدیره پرسپولیس تصمیم گرفت تمامی این مبلغ به همراه طلب نزدیک به ۴۳۰ هزار دلاری خود از سوی فیفا را تمام و کمال به برانکو داده تا پرونده مربوط به این مربی را خاتمه بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بدهید پولهای بی زبان را برود!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما رو ساده انگاشتید یا خودتان رو یه سادگی زدید یا خدای ناکرده مبتلی به نشر دروغ پردازی شدید...
میدانم نوشته فوق اثری در شما نداره چون برای حمایت از تیم محبوبتان چشم بر حقیقت عدالت و انصاف بستید...
پولی که از قرارداد نامبرده به باشگاه میرسد 700 هزار بوده که طی دو قسط 350 هزار دلار یا یوروئی طبق اعلام رسمی مسئولان وقت و حاضر پرداخت شده، تا الان چهار مورد رو اعلام کردن با این پول پرداخت کردند یا پرداخت خواهند کرد!!!
مثل بدهی به بشار رسن، کالدرون خود برانکو و دستیاران...!!!
واقعا حدی از... بگذریم
یاد رویانیان بخیر وقتی حقیقی رو فروخت هر کاری میکرد میگفت با پول فروش اون دارن انجام میدم...
جهان نیوز در بعد ورزش و فوتبال بدجوری به سمت تیم خاص غش کردی و همنوا با وزارت شدی
طرفداران استقلال دل به بعد از 1400 نبندید چون راست و چپ در این مورد یکپارچه اند انگار
عدالت کجا بود بچسبید به منافعتان
اما شما را به آنچه اعتقاد دارید شمایل ظلم ستیزی و این قبیل اصطلاحات پرطمطراق به خود نگیرید که اصلا در عالم انساب با هم تباین دارید...
و در آخر گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست (صد) البته آنچه به جایی نرسد فریاد است...