جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

چرا با پیک کرونا فوتبال تعطیل نمی‌شود؟

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 733596
نمی‌دانم چرا هر بار با پیک کرونا تنها تمرینات شنا تعطیل می‌شود؟ چرا در فوتبال که بالغ بر ۲۰ ورزشکار کرونا گرفته‌اند، تعطیلی نداریم؟
چرا با پیک کرونا فوتبال تعطیل نمی‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، تمرینات ملی‌پوشان شنا از هفتم تیرماه در استخر آزادی آغاز شد و ملی‌پوشان بعد از ۴ ماه به آب زدند. اما از روز گذشته و با شیوع مجدد کرونا استخرها و فضاهای ورزشی در تهران برای یک هفته تعطیل شد.

خشایار حضرتی در این خصوص گفت: تمرینات ملی‌پوشان تا آخر هفته تعطیل شد، گویا قرار است یک هفته تهران تعطیل باشد. البته فکر نمی‌کنم حضور ۴ یا ۵ نفر در استخر آزادی آنقدر مشکل‌ساز باشد. هیچ نمونه‌ای هم از شناگران که مثبت نشده است.

مربی تیم ملی شنا در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا هر بار پیک بیماری کرونا می‌شود تمرینات شنا تعطیل می‌شود؟ چرا در فوتبال که بالغ بر ۲۰ ورزشکار کرونا گرفته‌اند تمرینات تعطیل نشده و مسابقات ادامه دارد؟ چرا تنها سایر رشته‌های ورزشی در ادامه تمریناتشان متضرر می‌شوند؟

وی در ادامه در خصوص لیگ شنا نیز گفت: با این شرایط که استخرها باز و بسته می‌شوند، نمی‌توان مسابقه ای هم برگزار کرد. هنوز مشخص نیست لیگ برگزار می‌شود یا اتمامش اعلام خواهد شد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: مربی تیم ملی شنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *