جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

رهگیری هواپیمای آمریکایی از سوی جنگنده‌های روس

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۲۹
کد مطلب: 733484
وزارت دفاع روسیه از رهگیری یک هواپیمای شناساسی آمریکایی بر فراز دریای ژاپن از سوی جنگنده‌های نیروی هوایی روسیه خبر داد.
رهگیری هواپیمای آمریکایی از سوی جنگنده‌های روس
به گزارش جهان نيوز به نقل از العهد، وزارت دفاع روسیه از رهگیری یک هواپیمای شناساسی آمریکایی بر فراز دریای ژاپن از سوی جنگنده‌های نیروی هوایی روسیه خبر داد.

وزارت دفاع روسیه بیان کرد: روز شنبه یک هواپیمای شناسایی نیروی هوایی آمریکا از نوع «RC-۱۳۵» بر فراز دریای ژاپن رصد شد که جنگنده‌های سوخو ۳۵ و میگ ۳۱ روسیه برای رهگیری آن از پایگاه‌های خود برخاستند.

در این بیانیه آمده است: در ۱۱ ژوئیه، سیستم رصد حریم هوایی روسیه بر فراز آب‌های بی طرف دریای ژاپن یک هدف هوایی را رصد کرد که در حال حرکت به سمت مرزهای روسیه بود که مشخص شد که هواپیمای شناسایی آمریکایی است و جنگنده‌های روسی به رهگیری آن پرداختند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: جنگنده‌های روسی پس از اینکه هواپیمای آمریکایی برگشت و از مرزهای روسیه دور شد به پایگاه‌های خود بازگشتند.

همچنین وزارت دفاع روسیه تأکید کرد: تمامی پروازهای نیروی هوایی روسیه مطابق با قوانین بین‌المللی برای استفاده از حریم هوایی بر فراز آب‌های بی طرف انجام می‌شود.
برچسب ها: روسیه آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ذوق زده شدم ..!!!!1
Iran, Islamic Republic of
....